Jeszcze o bambusach.

11. Data: 2004-08-06 20:06:07

Temat: Re: Jeszcze o bambusach.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:004d01c47bef$1c6de1e0$158e1b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> :))
> podalem Tobie trzy nazwy tej rosliny
> polska
> angielksa i lacinska
> :)))))
> powinnas juz wiedziec
> ze do tego aby zobaczyc co jak wyglada
> wystarczy wkleic nazwe do GOOGLI w trybie GRAFIKI
> hehe

Hejka. Co Ty Tadziu tak obcesowo do kobiety? :-( I nie dość, że
kobiety, to jeszcze reprezentujacej słuzbę zdrowia w zapaści. ;-)
Pozdrawiam łagodnie Ja...cki

12. Data: 2004-08-06 20:15:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

| A jak to wygląda, he?

Jak perz albo byle jaka turzyca. Zielone, źdźblaste i nieciekawe:-))))
No i w gruncie u nas nie ma szans. Ciekawe, dlaczego bambusiarze nie
potrafią udzielić sensownej odpowiedzi na pytanie Anki?

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2004-08-06 20:54:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Co Ty Tadziu tak obcesowo do kobiety? :-( I nie dość, że
> kobiety, to jeszcze reprezentujacej słuzbę zdrowia w zapaści. ;-)
> Pozdrawiam łagodnie Ja...cki

Tadziu zawsze do kobit z grubej ruły wali,
zaś z byle trawskiem to się pieprzy;-)

Pozdrawia rurowo boletus

14. Data: 2004-08-06 21:13:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2004-08-06 21:20:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tadziu zawsze do kobit z grubej ruły wali,
> zaś z byle trawskiem to się pieprzy;-)
>
> Pozdrawia rurowo boletus
:)
nie tylko
nie szata zdobi czlowieka
ale samo noszenie spodni nie czyni facetem
:PPPPP

16. Data: 2004-08-06 22:10:38

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

> nie tylko
> nie szata zdobi czlowieka
> ale samo noszenie spodni nie czyni facetem

Masz rację,
dodam, że nadanie dziecku imienia poLucjan, także nie determinuje płci:-(
Niestety:-(

Pozdrawiam
p...@r...pl

17. Data: 2004-08-07 16:44:37

Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

>... Ciekawe, dlaczego bambusiarze nie
> potrafią udzielić sensownej odpowiedzi na pytanie Anki?

potrafia, potrafia...
Jesli znajomy nie wybiera sie w wysokie gory to raczej do ogrodu niczego nie
przywiezie ale moze cos do donicy. Kazdy egzotyk bylby ciekawy. Fajnie by bylo
przywiezc fragment karpy jakiegos bambusa, nawet takiego troche bardziej
cieplolubnego. Mi osobiscie marzy sie himalayacalamus hookerianus a z
bananowcow musella lasiocarpa i musa sikkimensis (zwlaszcza pochodzenia
gorskiego). Streliziami tez bym nie pogardzil, chociaz nie pochodza z Indii to
pewnie rosna tam w ogrodach.

> Pozdrawiam, Basia.

Pozdrawiam
Michal

18. Data: 2004-08-07 17:28:14

Temat: Re: Jeszcze o bambusach - strelizia
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Streliziami tez bym nie pogardzil, chociaz nie pochodza z Indii to
> pewnie rosna tam w ogrodach.

Gdybyś zaglądał czasem na inne strony prócz bambusowych, to byś zobaczył, że
mam takową na wymianę :-).

Z pozdrowieniami, Maria

19. Data: 2004-08-07 19:08:48

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> wkleilem za Ciebie i dla Ciebie angielska nazwe LEMON GRASS
> i ponizej masz wyniki szukania w opcji grafiki googli:

Ślicznie dziekuję. Nie będe prosić o przywiezienie aż takiego brzydactwa.
Jeszcze go dziecko skosi przez pomyłkę.Juz lepszy miscant gigant na 160 cm.
który krakowskie OBI za 9.50 sprzedaje.
pozdrawiam pobłażliwie
Anka

20. Data: 2004-08-07 20:14:49