John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami

71. Data: 2018-04-21 21:51:54

Temat: Re: znami a kobietami
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wtedy dużo myślałem. Takie tam młodzieńcze o sensie i celu życia. I pod wpływem
jakiejś piosenki czy ballady nagle pojawiła się taka myśl która była paraliżująca.
Jak to jest po śmierci gdy naprawdę nie można już absolutnie nic. I zrozumienie
znaczenia tego Nic spowodowało zrozumienie wartości swojego życia.

73. Data: 2018-04-21 22:02:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Wiedziałem :(. Ja wiem że Boga nie ma, ale wierzę w niego. Ogarniasz?

Jakie leki bierzesz na tę schizofrenię?

--
XL

74. Data: 2018-04-21 22:08:24

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A Ty na klimakterium?

75. Data: 2018-04-21 22:10:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Niestety, jedna z najbardziej bolesnych myśli jakie do mnie dotarły i to
> jeszcze w wieku kilkunastu lat była ta, która odkryła że mam tylko jedno
> życie i póki żyję mam wpływ na to co się wokół mnie dzieje.

Cóż za megalomania...

> Mogę spowodować podmuch powietrza który porwie pyłek z książki.

Zaledwie!

> A po śmierci nie będę mógł nic.

Nie wiesz tego - jedynie wierzysz w to.

> Jak zrozumiesz rozmiar tego Nic to pojmiesz wielkość życia.

Wielkość - zdmuchująca pyłek??
LOL

--
XL

76. Data: 2018-04-21 22:24:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> była paraliżująca. Jak to jest po śmierci gdy naprawdę nie można już
> absolutnie nic. I zrozumienie znaczenia tego Nic spowodowało zrozumienie

Spoko. Po śmierci zapomnisz o tej ,,wartości". Tak czy inaczej. Ty - w
swojej ,,nicości", ja - u bram Pana. Nie jaraj się więc aż tak. Życie ZAWSZE
trzeba przeżyć jak należy. Bez wyrachowania, czy się to ,,potem" opłaci, czy
nie.
Wierząc, że jest Bóg.

Bo tak naprawdę to ty doskonale wiesz, że On jest. Stosujesz jedynie taki
spryciarski (?) zabieg - ,,na wszelki wypadek żyję tak, jakby Go nie było -
to więcej wyciągnę z życia. Byle żyć na tyle poczciwie, żeby się załapać,
jeśli Tam coś Jest".

A ja ci mowię - Tam Coś Jest.
Ja miałam tego świadectwa. Nie, nie rozmawiam z duchami, możesz więc się
nie uśmiechać. Gdybym jednak wysiliła się dla ciebie na opis, kpiarski
uśmieszek by ci raczej szybko zgasł.
--
XL

77. Data: 2018-04-21 22:27:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> A Ty na klimakterium?

Nie odczuwam ŻADNYCH objawów. Szczęśliwe kobiety tak mają. Te WYBRANE.

--
XL

78. Data: 2018-04-21 22:32:26

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Na brak setotoniny i nadmiar testosteronu nic nie poradzisz. I oczywiście że to nie
tobie to przeszkadza.

79. Data: 2018-04-21 22:33:24

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2018-04-21 22:47:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Na brak setotoniny i nadmiar testosteronu nic nie poradzisz. I oczywiście
> że to nie tobie to przeszkadza.

Widocznie nie aż tak bardzo.

--
XL