Jurkowa DO dziala antykoncepcyjnie

11. Data: 2007-05-17 20:15:24

Temat: Re: Jurkowa DO dziala antykoncepcyjnie
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

17.05.2007: Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> [...] A zresztą gdy nie ma tu moczopijców, słoninożerów ani nakładaczy
> rąk - jest przeraźliwie nudno.

Otóż to!

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

12. Data: 2007-05-18 00:19:11

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana"

> czym sie zajmujesz zawodowo? kim jestes z wyksztalcenia?
> ciekawa jestem gdzie mozna nabyc taka wiedze jaka posiadasz na temat
> zywienia .

Pan Jurek jest: Optymalny z dyplomem doradcy ŻO.
A dyplom dal mu jeden taki bez zębów, z peruka na glowie.

Cancer

13. Data: 2007-05-18 06:03:19

Od: zsw <a...@c...ef> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Jurek jest: Optymalny z dyplomem doradcy ŻO.
> A dyplom dal mu jeden taki bez zębów, z peruka na glowie.
>
> Cancer

Zapewne podstawowym kryterium przyznania dyplomu
był wykonany obrót dla firmy.
Obawiam się, że Jurek jako bardzo aktywny naganiacz może spodziewać
się dalszego awansu w hierachii sekty

zsw

14. Data: 2007-05-20 09:54:13

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wykształcenie mam średnie. Nie napiszę się czym zajmuję się, ponieważ może
> to wywołać lawinę niepotrzebnych postów.Zajmuje się czymś cholernie
> oryginalnym i ciekawym. Rzadsza profesja.
> A wiedzę o żywieniu można nabyć na http://www.sekty.net/?id=85&p_id=420

Zobaczcie, tak wyglada ten znachor, co wyleczyl kilkaset osob (pomijajc
fakt, ze on uwaza za wyleczenie wpisania adresu swojej strony, czyli tu -
http://www.sekty.net/?id=85&p_id=420) -

http://www.optymalni.poznan.pl/My_eGallery-do-showpi
c-pid-150-orderby-hitsD-
i.html

15. Data: 2007-05-20 11:29:19

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Jurek jest: Optymalny z dyplomem doradcy ŻO.
> A dyplom dal mu jeden taki bez zębów, z peruka na glowie.
>
> Cancer

Bzdury! Na diecie optymalnej nie wypadaja wlosy, tylko rosna do optymalnej
dlugosci, tak, ze juz do konca zycia nie trzeba ich nawet przycinac.

Zeby tez nie wypadaja, bo dieta optymalna sprawia, ze masz ich optymalna
ilosc, optymalny kolor i optymalna wytrzymalosc.

Dla przypomnienia -
http://www.optymalni.poznan.pl/My_eGallery-do-showpi
c-pid-150-orderby-hitsD-
i.html. Niezly z ciebie pijak Jurasku ;).

16. Data: 2007-05-20 18:55:16

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

j.w.

A niepłodność też leczy ?

Stosowalyscie plastry antykoncepcyjne ?
jak mierzyc cisnienie
Urolog poszukiwany - lubuskie
Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(
Wyciete dziaslo miedzy zebami - czym plukac