Do Pana Jurka

1. Data: 2007-05-17 10:36:27

Temat: Do Pana Jurka
Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Panie Jurku wiem, ze prawidlowe odzywianie jest bardzo wazne.
Dlatego staram sie odzywiam prawidlowo.

Mam kuzynke (24 lata ) ktora odzywia sie prawidlowo a ktora ma problemy
zdrowotne z nerkami i nadcisnienie.
Jest po przeszczpie moczowodow w wieku 13 lat.
Wszystko to jest spowodowane wada wrodzona.

Dziewczyna odzywia sie prawidlowo, szczyplutka. Nie pije, nie pali, nie
prowadzi stresujacego trybu zycia a pomimo mlodego wieku ma
nadcisnienie, zastoje w nerkach.

Chociazby zjadla niewiadomo co i niewiadomo jakby sie odzywiala to
nadcisnienie bedzie miala bo jest ono spowodowane choroba organiczna a
nie nieprwidlowym odzywianiem.

Wiadomo ze odzywianie tez ma istotne znaczenie i trzeba uwazac na to co
sie je zeby jeszcze nie poglebic choroby.

Niemniej wkurzaja mnie farmazony ze nadcisnienie jest glownie od nadwagi
nie pij nie pal, odzywiaj sie prawidlowo a bedziesz zdrowy.

To jest wspomaganie ale jesli czlowiek ma jakas chorobe spowodowana
wada. To niewiadomo co to i tak nie zlikwiduje choroby, bo jej przycyzna
nie jest nieprawidlowe odzywianie a zupelnie co innego.

Panie Jurku prosze niech Pan nie mowi ze jedzeniem mozna wszytskich
wyleczyc.
Odzywianie jest bardzo wazne ale to nie wszystko zeby byc zdrowym.

Kuzynka gdyby wiedziala ze bedzie zdrowa to zjadlaby wszystko nawet
ziemie, ale wie ze juz do konca zycia zdrowa nie bedzie :(

2. Data: 2007-05-17 10:43:27

Temat: Re: Do Pana Jurka
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Kuzynka gdyby wiedziala ze bedzie zdrowa to zjadlaby wszystko nawet
> ziemie, ale wie ze juz do konca zycia zdrowa nie bedzie :(
> Pozdrawiam

Kuzynka nie ma jeść byle czego ani ziemię... Ma jeść odpowiednie dla jej
wagi, wieku, aktywności fizycznej i chorób odpowiednie proporcje białka,
tłuszczu i węglowodanów. I na tym koniec. Nadciśnienie musi ustąpić...i nie
tylko...

3. Data: 2007-05-17 10:45:59

Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> [...]
> tłuszczu i węglowodanów. I na tym koniec. Nadciśnienie musi ustąpić...i nie

Witam
Panie Jurku napisalam juz wyzej ale powtorze sie jeszcze raz.
"Ziemia" byla tlyko synonimem bo kuzynka odzywia sie prawidlowo.

Panie Jurku jest maly odsetek ludzi 2% ktore maja nadcisnienie
organiczne pochadzace od nerek chorob serca i innych chorob, ktore nie
jest spowodowane nadwaga cyz zlym odzywianiem i tego dieta sie nie wyleczy.

Kuzynka ma nadcisnienie spowodowane choroba nerek i odzywianie moze byc
tylko wspomagajace aby choroba nie postwpowala ale nie wyleczy sie tego
typu nadcisnienia odzywianem.

Jest na to potwierdzenie medyczne, szereg przeprowadzonych badan na
calym swiecie. Z calym szacunkiem ale uzdrowicielem Pan nie jest i wiem
ze nie pomoze Pan tej osobie.
Mozna ja tylko wspomoc odzywianiem ale nie zlikwidowac choroby nerek i
nadcisnienia.
Pozdrawiam serdecznie

4. Data: 2007-05-17 11:01:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna ja tylko wspomoc odzywianiem ale nie zlikwidowac choroby nerek i
> nadcisnienia.
Co więcej istnieją dowody doświadczalne na to, że wysokotłuszczowa dieta ma
nefrotoksyczne działanie. Chyba w zeszłym roku było kilka publikacji.

--
Krzysiek, EBP
Nikomu oprócz umarłych nie wolno mówić prawdy

5. Data: 2007-05-17 13:39:41

Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) napisał(a):
> Co więcej istnieją dowody doświadczalne na to, że wysokotłuszczowa dieta ma
> nefrotoksyczne działanie. Chyba w zeszłym roku było kilka publikacji.

Witam
Byc moze ma nefrotoksyczne dzialanie, ale nie zlikwiduje choroby ani
jego zrodla. Tj. zastojow w nerkach i nie naprawi strat jakie wytworzyly
sie przez kilka lat.

Gdyby tluszcze mialy takie ozdrawiajace dzialanie to po co zabiegi,
przeszczepy moczowodow itd.

Wszystko ma swoje granice.

6. Data: 2007-05-17 13:47:47

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akryl napisał(-a):
> [...]
> sie przez kilka lat.
> Gdyby tluszcze mialy takie ozdrawiajace dzialanie to po co zabiegi,

Z całym szacunkiem, ale nefroTOKSYCZNY w żaden żywy sposób nie oznacza
ozdrawiający. Wiesz, nadczynność nerek jest DOŚĆ RZADKA.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

7. Data: 2007-05-17 16:46:08

Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) napisał(a):

> Z całym szacunkiem, ale nefroTOKSYCZNY w żaden żywy sposób nie oznacza
> ozdrawiający. Wiesz, nadczynność nerek jest DOŚĆ RZADKA.

Witam
Jaka nadczynnosc nerek? Nadczynnosc to moze byc tarczyc lub przytarczyc.
Niewydolnosc nerek chyba raczej. Nie wiesz nawet co to nadczynnosc nerek
pojecie zupelnie z kosmosu a wypowiadasz sie na temat nerek.

Wiekszosc zwiazkow ma jakies dzialanie tluszcze tez, yulko ze rozne jest
dzialanie tych tluszczy na roznych ludzie.
Sa setki przypadkow kiedy chorzy na serce odstawiali leki, objadali sie
tluszczem a pozniej umierali.

Z poprzedniego maila wynikalo, ze tluszcze ktore maja nefrotoksyczne
dzialanie moga wyleczyc choroby nerek ;)

Chcialabym wierzyc w cudowne uzdrawianie diety optymalnej ;)
Nie musialabym chodzic wogole do lekarzy i poddawac sie tym wszystkim
inwazyjnym zabiegom.
Pan Jurek i optymalni by mnie wyleczyli :)

8. Data: 2007-05-17 17:07:03

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 May 2007 18:46:08 +0200, Akryl wrote:

> Jaka nadczynnosc nerek? Nadczynnosc to moze byc tarczyc lub przytarczyc.
> Niewydolnosc nerek chyba raczej. Nie wiesz nawet co to nadczynnosc nerek
> pojecie zupelnie z kosmosu a wypowiadasz sie na temat nerek.

:) "Być nazwanym idiotą przez kretyna, to wyrafinowana przyjemość, którą
potrafią docenić tylko smakosze."

Człowieku, przeczytaj na co odpowiadasz i postaraj się zrozumieć, zanim
odpowiesz. Przeczytaj też co napisałeś zanim wyślesz:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

9. Data: 2007-05-18 09:57:12

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba trzeba łopatologicznie:
toksyczny oznacza szkodliwy czyli taki który wyrządza szkodę, a więc
zmienia coś lepszego w gorsze
nefrotoksyczny oznacza szkodzący nerkom
Napisałem Ci, że są dane doświadczalne o nefrotoksyczności diety
bogatotłuszczowej. Jeśli dobrze pamiętam jedna praca dotyczyła szczurów z
doświadczalną cukrzycą które szybciej wchodziły w niewydolność nerek gdy
dawano im dużo tłuszczu. TO NIE OZNACZA ŻE OBJADANIE SIĘ SMALCEM LECZY
CHOROBY NEREK, TYLKO ŻE MOŻE PRZYSPIESZAĆ USZKODZENIE NEREK. Naturalnie
sprawa wymaga dalszych badań i trudno też bezpośrednio przenosić dane z
gryzoni na naczelne.

--
Krzysiek, EBP
Wg ojca jednego z ministrów nie może być mowy o ewolucji. Potwierdzają to

10. Data: 2007-05-18 15:53:03

Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> CHOROBY NEREK, TYLKO ŻE MOŻE PRZYSPIESZAĆ USZKODZENIE NEREK. Naturalnie
> sprawa wymaga dalszych badań i trudno też bezpośrednio przenosić dane z

Nie chce sie czepiac slowek wiem co znaczy nefrotoksyczny.
Napisales nadczynnosc nerek.
Nie ma takiego pojecia jak nadczynnosc nerek.
Jest conajwyzej niewydolnosc nerek.
Kazdy ma prawo sie pomylic.

Jurkowa DO dziala antykoncepcyjnie
Stosowalyscie plastry antykoncepcyjne ?
jak mierzyc cisnienie
Urolog poszukiwany - lubuskie
Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(