Do Pana Jurka

11. Data: 2007-05-18 16:10:55

Temat: Re: Do Pana Jurka
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 May 2007 17:53:03 +0200, Akryl wrote:

> Nie chce sie czepiac slowek wiem co znaczy nefrotoksyczny.
> Napisales nadczynnosc nerek.

A kontekst zrozumiałeś? :)

W nadczynności tarczycy stosuje się leki tyreotoksyczne. Stąd jak
mniemam na poły żartobliwa (jak widać do zrozumienia żartu trzeba czasem
dysponowac pewną wiedzą i elastycznością myślenia, niestety)
konstrukcja, której użył Krzysiek.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

12. Data: 2007-05-18 19:15:04

Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> [...]
> mniemam na poły żartobliwa (jak widać do zrozumienia żartu trzeba czasem
> dysponowac pewną wiedzą i elastycznością myślenia, niestety)

Wieam jakie leki stosuje sie w chorobach tarczycy bo prawie 10 lat
bralam tyroksyne na niedoczynnosc tarczycy i furagin na niewydolnosc
nerek ;)

13. Data: 2007-05-21 11:09:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akryl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Byc moze ma nefrotoksyczne dzialanie, ale nie zlikwiduje choroby ani jego
> zrodla. Tj. zastojow w nerkach i nie naprawi strat jakie wytworzyly sie
> przez kilka lat.
>
> Gdyby tluszcze mialy takie ozdrawiajace dzialanie to po co zabiegi,
> przeszczepy moczowodow itd.

A kto powiedział, że tłuszcze (same w sobie) mają ozdrawiające działanie na
nerki...???
Ozdrawiające działanie może mieć proporcja BTW.
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2007-05-21 17:55:39

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> nerki...???
> Ozdrawiające działanie może mieć proporcja BTW.

Jurek - jaką prowizje dostajesz od tej nachalnej progandy tego szamanstwa?

15. Data: 2007-05-22 10:53:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> na
>

> Jurek - jaką prowizje dostajesz od tej nachalnej progandy tego szamanstwa?

0,0 %. Ponieważ mam większy przypływ humoru, dlatego Tobie odpowiedziałem,
bo powinienem to zbyć milczeniem, które, jak wiesz, ... jest...złotem...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2007-05-22 11:16:25

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> Użytkownik "A" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> 0,0 %. Ponieważ mam większy przypływ humoru, dlatego Tobie odpowiedziałem,
> bo powinienem to zbyć milczeniem, które, jak wiesz, ... jest...złotem...:)))

Czyli tylko z czystej "przyjemnosci" naklaniasz ludzi do zainteresowania sie
twoja sekta terapeutyczna i oklamujesz bezczelnie ludzi chorych, tak?

Jurkowa DO dziala antykoncepcyjnie
Stosowalyscie plastry antykoncepcyjne ?
jak mierzyc cisnienie
Urolog poszukiwany - lubuskie
Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(