Re: Do Pana Jurka

From: Akryl <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Do Pana Jurka
Date: Thu, 17 May 2007 12:45:59 +0200

Jurek napisał(a):
> Użytkownik "Akryl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> .
>>
> Kuzynka nie ma jeść byle czego ani ziemię... Ma jeść odpowiednie dla jej
> wagi, wieku, aktywności fizycznej i chorób odpowiednie proporcje białka,
> tłuszczu i węglowodanów. I na tym koniec. Nadciśnienie musi ustąpić...i nie
> tylko...

Witam
Panie Jurku napisalam juz wyzej ale powtorze sie jeszcze raz.
"Ziemia" byla tlyko synonimem bo kuzynka odzywia sie prawidlowo.

Panie Jurku jest maly odsetek ludzi 2% ktore maja nadcisnienie
organiczne pochadzace od nerek chorob serca i innych chorob, ktore nie
jest spowodowane nadwaga cyz zlym odzywianiem i tego dieta sie nie wyleczy.

Kuzynka ma nadcisnienie spowodowane choroba nerek i odzywianie moze byc
tylko wspomagajace aby choroba nie postwpowala ale nie wyleczy sie tego
typu nadcisnienia odzywianem.

Jest na to potwierdzenie medyczne, szereg przeprowadzonych badan na
calym swiecie. Z calym szacunkiem ale uzdrowicielem Pan nie jest i wiem
ze nie pomoze Pan tej osobie.
Mozna ja tylko wspomoc odzywianiem ale nie zlikwidowac choroby nerek i
nadcisnienia.
Pozdrawiam serdecznie