Re: Do Pana Jurka

From: Akryl <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Do Pana Jurka
Date: Thu, 17 May 2007 18:46:08 +0200

Krzysztof (Suzuki Kokushu) napisał(a):

> Z całym szacunkiem, ale nefroTOKSYCZNY w żaden żywy sposób nie oznacza
> ozdrawiający. Wiesz, nadczynność nerek jest DOŚĆ RZADKA.

Witam
Jaka nadczynnosc nerek? Nadczynnosc to moze byc tarczyc lub przytarczyc.
Niewydolnosc nerek chyba raczej. Nie wiesz nawet co to nadczynnosc nerek
pojecie zupelnie z kosmosu a wypowiadasz sie na temat nerek.

Wiekszosc zwiazkow ma jakies dzialanie tluszcze tez, yulko ze rozne jest
dzialanie tych tluszczy na roznych ludzie.
Sa setki przypadkow kiedy chorzy na serce odstawiali leki, objadali sie
tluszczem a pozniej umierali.

Z poprzedniego maila wynikalo, ze tluszcze ktore maja nefrotoksyczne
dzialanie moga wyleczyc choroby nerek ;)

Chcialabym wierzyc w cudowne uzdrawianie diety optymalnej ;)
Nie musialabym chodzic wogole do lekarzy i poddawac sie tym wszystkim
inwazyjnym zabiegom.
Pan Jurek i optymalni by mnie wyleczyli :)