KASZA GRYCZANA ZAPIEKANA Z BIAŁYM SEREM [P]

1. Data: 2003-01-21 07:19:05

Temat: KASZA GRYCZANA ZAPIEKANA Z BIAŁYM SEREM [P]
Od: "ola" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów. Wczoraj zrobiłam to kaszę zapiekaną z białym
serem. Nie jest to mój przepis, lecz ściągnięty ze stronki
http://www.wegekucharz.host.sk/ Jest tam naprawdę pełno pysznych dań.
Jednak zmodyfikowałam nieco ten przepis. A oto on:

KASZA GRYCZANA ZAPIEKANA Z BIAŁYM SEREM
Składniki:
szklanka kaszy gryczanej,
20 dag białego sera,
1 jajko,
cebula
20 dag pieczarek
sól, pieprz,
natka pietruszki
Wykonanie:
Cebule pokroić i zeszklić na maśle. Pieczarki zetrzeć na grubej tarce,
odparować na patelni. Kaszę gryczaną opłukać, ugotować, przekręcić razem z
serem, cebulą i pieczarkami przez maszynkę. Wymieszać z jajkiem, natką
piertuszki, przyprawić solą i pieprzem do smaku. Wstawić do średnio
nagrzanego piekarnika, zapiec. Podawać z sosem pomidorowym
Przyznam się, że jestem leniwą jednostką, toteż zamiast maszynki użyłam
malaxera, a zamiast sosu pomidorowego - ketchupu. Wyszło naprawdę pyszne.
Nawet mój ślubny, który jest nastawiony "anty-kaszowo" stwierdził, że to
jest pyszne.
Pozdrowionka
Ola

1. Data: 2003-01-21 08:25:18

Temat: Re: KASZA GRYCZANA ZAPIEKANA Z BIAŁYM SEREM [P]
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:
> [...]
> Nawet mój ślubny, który jest nastawiony "anty-kaszowo" stwierdził, że to

Ja podobnie robie pierogi, tylko bez pieczarek.
Cebulke szkle na masle. Kasze gryczana gotuje, przepuszczam przez
maszynke razem z serem, mieszam z cebulka. Doprawiam sola, pieprzem i
mam nadzienie do pierogow takich. Podobno jest to potrawa jakas
wschodnia, bodajze litewska ale lapki sobie ciac nie dam. Przepis dala
mi moja mama, ktora jadla cos podobnego w Zamosciu.

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-04-29 19:29:25

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

ola napisal(a):

> [...]
>http://www.wegekucharz.host.sk/ Jest tam naprawdę pełno pysznych dań.
>Jednak zmodyfikowałam nieco ten przepis. A oto on:

Zrobilem dzisiaj to danie, gdyz mnie zaciekawilo, ale mimo mojego
umilowania kaszy gryczanej, musze powiedziec, ze bylo zupelnie
okropne.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Fronty do kuchni