Kacze cycki

181. Data: 2017-11-05 06:51:36

Temat: Re: [OT] [NTG] Re: Kacze cycki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 23:38 XL <i...@g...pl> pisze:

> Pozwolenie na dostarczenie już masz - to najważniejsze. Teraz chybaj,
> samarytaninie, po to, co pani kazała.

Ikselka, jesteś bardzo ułomną osobą.
Ja wiem, że w twojej "wierze" (sic!) nie istnieje pojęcie karmy, ale
jednak dowody, nawet tu na grupie dowodzą, że jednak twój Bóg też karze za
nienawiść do ludzi.

--
Trefniś

182. Data: 2017-11-05 07:15:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 23:37 XL <i...@g...pl> pisze:

> Trefniś <t...@m...com> wrote:

(...)

> Polskiego? - nic.
> Gdyby to dla ich własnego szło, to winni oszustwa od razu byliby wykryci
> pojechaliby do łagru gdzieś pod Archangielskiem.

> O widzisz. To wyżej napisałam.

Czytaj, zanim piszesz. To zajmuje mniej czasu tobie i nam.

> Raczej mało.
> Ciekawe to by było, gdyby to było w czasie działań wojennych - jak
> myślisz,
> jakie byłyby praktyczne=taktyczne skutki takiej niespodziewajki?
> :\

Trzeba było nie wagarować na lekcjach historii, albo chociaż czytać
książki na starość.
Wiedziałabyś, co robi głodne wojsko w walce.
Niewątpliwie trafiliby do ciebie i próbowali zeżreć twoje zapasy.
Tak się dzieje od pradziejów.

Myślicie, że Ikselki potrawy smakują lepiej od towotu?
Bo ciągle się słyszy, że w gotowaniu jest miłość.
A u Ikselki tylko żółć, jad i inne wydzieliny...

--
Trefniś

183. Data: 2017-11-05 07:22:30

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 06:51 Trefniś <t...@m...com> pisze:

(...)
> Ikselka, jesteś bardzo ułomną osobą.
> Ja wiem, że w twojej "wierze" (sic!) nie istnieje pojęcie karmy, ale
> jednak dowody, nawet tu na grupie dowodzą, że jednak twój Bóg też karze
> za nienawiść do ludzi.

Fakty dowodzą, że Ikselka jest karana :)

--
Trefniś

184. Data: 2017-11-05 10:40:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
tradycyjna/57

> 50 zł za kilogram słoniny to ja dziękuję.

Zrób sama i sprzedaj, no i jeszcze zarób.
Ludzie by chcieli dobre jedzenie po kosztach...

> Program nie chce przyjąc opłaty za przelew i odbiór na poczcie tylko
> przez kuriera za 19 zł.

Tia. Wysyłka wędliny pocztą. Kilka dni w drodze, w bliżej nieokreślonych
temperaturach.
OMG

--
XL

185. Data: 2017-11-05 10:43:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Ikselka, jesteś bardzo ułomną osobą.
> Ja wiem, że w twojej "wierze" (sic!) nie istnieje pojęcie karmy, ale
> jednak dowody, nawet tu na grupie dowodzą, że jednak twój Bóg też karze za
> nienawiść do ludzi.

Dobra - to i mnie możesz podrzucić te bułeczki. Lubię ciepłe.

--
XL

186. Data: 2017-11-05 10:44:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> Bo ciągle się słyszy, że w gotowaniu jest miłość.
> A u Ikselki tylko żółć, jad i inne wydzieliny...

Twoje wydzieliny lepsze?

--
XL

187. Data: 2017-11-05 10:45:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .11.2017 o 06:51 Trefniś <t...@m...com> pisze:
>

> (...)
>
> Fakty dowodzą, że Ikselka jest karana :)

Raczej, że masz zwidy.

--
XL

188. Data: 2017-11-05 10:49:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Dobra - to i mnie

,,możesz podrzucić"

> te bułeczki. Lubię ciepłe.

J.w.

--
XL

189. Data: 2017-11-05 23:03:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2017 o 22:35, Trefniś pisze:

> To byłoby jeszcze trudniej - knypel na zakwasie, solanka na drożdżach.

Spokojna głowa. Świeże knyple na śniadanko zostały dostarczone, jak
zwykle zresztą w niedzielę. A właściwie tylko jeden, bo reszta rodziny
woli żyto.
Ale dzięki za dobre chęci, samarytaninie, z pewnością zostanie ci gdzieś
policzone.

Ewa

190. Data: 2017-11-06 23:24:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> Ale dzięki za dobre chęci, samarytaninie, z pewnością zostanie ci gdzieś
> policzone.

Może chociaż przybliżone dane tego miejsca?

--
XL

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?