Kamiński 3 lata puchy i Skoki.

1. Data: 2015-04-01 00:52:32

Temat: Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale afera, jest to największa afera w dziejach polski po upadku komuny. Skoki to
wielokrotne Amber Gold.
A Kamiński, teraz skazany za lipne oskarżenia i na siłe robienie z ludzi bandytów,
jak to sędzia Tulej powiedzia- stalinowskie metody. Nasz Kamiński "walczący" z
korupcją podobno nie dostrzegł, tego jakie przekręty szły przez Skoki i jakimś
dziwnym trafem za oszędności ludzi PIS się bawił i nawet do Luksemburga wyprowadzali
kasę, nawet dziennikarzy " niezależnych " opłacali. Całe działanie Skoków jest
porównywalne z mafijną ośmiornicą. A nasi wyszczekani pisowcy nic a nic ojej.

2. Data: 2015-04-02 12:00:43

Temat: Re: Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Strona nr.4

http://www.rzeczpospolita.com/stanpdf/obronabierecki
ego.pdf

3. Data: 2015-04-02 12:08:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Ale afera, jest to największa afera w dziejach polski po upadku komuny. Skoki to
wielokrotne Amber Gold.
> A Kamiński, teraz skazany za lipne oskarżenia

Oleksy: Odświeżam umysł i będę jak brzytwa

G: Ja ci powiem. Cokolwiek się nie stanie, to będzie dla was za mało. Naprawdę.
O: Mów: dla nich.
G: Dla ciebie też, bo ty brałeś w tym wszystkim udział.
O: We władzy brałem udział w swoim okresie.
G: Mieliście w dupie tę Polskę, ci też mają na zmianę, jeszcze nie wiedzą...
O: Ja nigdy nie miałem!
G: Oj tam!
O: Moja sitwa i owszem, miała w dupie.
G: Masz wielką kuchnię.
O: Jaką kuchnię?
G: Byłeś gruby jak beczka jak byłeś premierem. Teraz jesteś w miarę zwykłym
człowiekiem.
O: (nieczytelne) ... kiedy nie mają argumentów przeciwko komuś, wtedy tak atakują
G: Ja nikogo nie atakuję.
O: Teraz ze mną na solo nie wygrasz. Ja bardzo dużo czytam, odświeżam umysł i kur...
będę jak brzytwa.

O synu Leszka Millera: biznesmeni łasili się do tego gówniarza

G: (...) rzeczywiście była gra między Millerem a Kwaśniewskim.
O: (...) W każdym razie rzecz idzie o to, kto powiedział, że Młody bierze [chodzi o
syna Leszka Millera]. Bo to, że bierze to chodziło powszechnie, że nagabuje, że jest
natrętny. A Miller [ojciec] moim zdaniem musi być w to zamieszany, bo on wybiela
Młodego. Albo wyczuł, że jeszcze może wrócić temat Młodego. Bo skąd na przykład się
Młody wziął przy rozmowie Belki z Wieczerzakiem, co telewizja pokazała. Późna pora,
Pałac Prezydencki, idzie na spacer nad Wisłę Belka, Wieczerzak i Młody Miller. I
żaden dziennikarz o to nie zapyta.
G: Może pedały?
O: Nie sądzę (...)
O: Młody (Leszek, syn premiera Millera - red.) miał być aresztowany po powrocie ze
Stanów na lotnisku (jesienią 2001 roku - red.). Woźniakowski (Józef, wiceminister
skarbu, przyjaciel Millerów - red.) zap... do Stanów, żeby go powstrzymać. Wrócił
(młody Miller) cztery miesiące później, jak Leszek był już premierem. A co robił w
Stanach? Kto mu organizował? Kto się nim opiekował? Za co tam był? Sam pamiętam parę
spotkań towarzyskich, na których młody gówniarz był oblegany przez Krauzego,
Kulczyka, Staraka i to łasili się do niego, że aż żal było patrzyć.
G: A ty też buzi mu dawałeś.
O: Nie dawałem mu buzi. On jak wchodził, to już oni byli przy nim. Ludzie to
komentowali. Nie wiem, po co oni na przyjęciu musieli go otaczać wianuszkiem.
Przecież to byli wielcy biznesmeni, co by nie mówić. Nie szanowali się. Te wszystkie
imprezy w Zakopanem (chodzi o sylwestra polityków lewicy z biznesmenami w 2002 r. -
red.), z rodziną całą. To wszystko nasuwało ludziom skojarzenia, że to się właśnie
tak toczy.

Nie mam kumpla Millera

O: Porzuciłeś mnie brutalnie, jak tylko upadłem!
G: Ja nie przyjmuję w ogóle takich inwektyw. (...) Jak sobie przypomniałeś, to
dzwoniłeś.
O: Ale potem uznałem, że nie mogę być natrętny.
G: A co tam takie: &bdquo;upadłem"
O: (...) Tak, i w związku z tym zaraz się odwrócili ode mnie, ale że ty również?
G: Ja się nie odwróciłem i ty dobrze o tym wiesz. Nie kokietuj jak stara pierdoła.
Idź się odlej, to sobie przypomnisz, że jesteś chłop.
O: Ja nie kokietuję, ja ci wyrzucam.
G: Masz kumpli (...), którzy cię podtrzymują na duchu. Myślę o Millerze.
O: Nie mam kumpla Millera.

O Kwaśniewskim i Millerze: skończone żule

G: A wracając do twojego przyjaciela Millera i Kwaśniewskiego, żeby tak razem ocenić.
To są takie skończone żule...
O: Teraz odkryłeś?
G: ...i takie chu.. i taka młodzieżówka.
O: I obaj mnie zwalczali w różnych fazach.
G: To nawet dobrze było, że cię zwalczali.

O spotkaniu z Kwaśniewskim w Krynicy: fałszywiec rzuca się na szyję

O: Posadził mnie koło Kwaśniewskiego.
G: To mogłeś się całować z nim.
O: Rzucił się na mnie. A on jest tak kur... bezkrytyczny, że za parę chwil mi się na
szyję rzucił. Najpierw mnie wykańcza, a potem się na szyję rzuca, żeby ludzie
widzieli. Co za fałszywce (...) Usiedliśmy, nie minęły trzy minuty, a już
[Kwaśniewski] o Leszku [Millerze] mówił. Jaki chu..., jaki zawzięty, a jaki
nieuczciwy, a jaki cyniczny. (...)
O: Kwaśniewski mnie namówił, żebym był premierem (w latach 90. - red.). Ktoś musiał
być. Tu mnie zwiódł totalnie. A okazało się, że on mnie neutralizował. Ch...
skończony, oszust i krętacz.
G: Ale siadasz koło niego
O: Z przymusu. Nie mogłem, miejsca były wyznaczone. Co, mam demonstracje robić?

O kapitalizmie politycznym: to robota Kwaśniewskiego

G: (o politykach do Bisztygi - red.) Janek, to wszystko była sitwa polityczna. Jak
się o tym myśli, to człowiek nie rozumie, jak oni mogli na to pozwolić? Ileż tu
poszło krzywdy ludzkiej.
O: Tak, zgoda. Prawda jest taka, że cały kapitalizm polityczny stworzył Kwaśniewski.
G: I wy wszyscy
O: Nie, to w jego salonie...
G: ...nakupowali wam smokingów. Wyglądaliście jak pingwiny, ku.... w czasie Bożego
Narodzenia. Makabra, no.
O: Ja mam swój prywatny smoking.

Olejniczakowi podobały się aferki

O: [Wojciech] Olejniczak (lider SLD - red.) był w moim zarządzie i słowa nie
słyszałem przez dwa lata, żeby mu się jakieś aferki w SLD nie podobały. Wszystko mu
się w SLD podobało. A teraz wielki nowy Sojusz. A ten cały [Grzegorz] Napieralski
[sekretarz generalny SLD - red.] był u mnie wiceprzewodniczącym z mojej rekomendacji.
K..., nikt tego nie pamięta.

O Siemiątkowskim: konfabulant

O: Nikt mnie nie przekona, że rzeczy w wykonaniu Siemiątkowskiego były tylko za
wiedzą Millera, bądź były schizofrenicznym wymysłem samego Siemiątkowskiego, który
jest konfabulant, w ogóle z natury.

O pracy dla kolegi

O: A mógłbyś rekomendować do pracy w twoim banku na Wybrzeżu zdolnego menadżera
bankowego?
G: (nieczytelny fragment)
O: Nie, w Gdańsku, bo tam gość mieszka. Jest z PKO BP.
G: Do banku nikogo nie rekomenduję, bo bank jest (nieczytelne)
O: Ale w Gdańsku?
G: We Wrocławiu
O: Ale nie na dyrektora. Żeby go przejęli z PKO BP.
G: Na razie, nie. Naprawdę. Nie wiemy, czy utrzymamy ten bank jeszcze.
O: No, to już nie wiem.
G: Ale powiedz, co słychać u twojego Olusia (Kwaśniewskiego - red.)?
O: Uciekasz mi z wątków protekcyjnych. Ile ja mam tych pozycji do ciebie? Małych
rzeczy.
G: A co robi Szmajdziński?
O: Nie rozmawiam z nim w ogóle. Uważam go za buca nadętego.

O limuzynach w dziadowskim kraju

G: Sam prowadzisz?
O: A przepraszam, nie wiesz, w jakim kraju żyjesz? W dziadowskim kraju, w którym były
szef rządu i parlamentu jeździ sam, ryzykując życie.
(...)
O: Wiesz, ile jest w Stanach Zjednoczonych oficjalnych limuzyn państwowych? 16. A
wiecie, ile jest w Polsce samochodów służbowych z kierowcami? 50 tysięcy. To jest
skala poziomu kraju i jego kultury. (...)
G: Dorwało się chamstwo do władzy...
O: Tak, i dla nich to jest wielki przywilej. Może większy niż pensja.

O gazecie &bdquo;Der Dziennik"

O: Ja mam wrażenie, że Leszek [Miller] ma udział w rozkręceniu tej kampanii (mowa o
wrześniowym tekście &bdquo;Dziennika" na temat propozycji korupcyjnej złożonej
Gudzowatemu przez otoczenie Millera - red.). Jego kontakty z pismem &bdquo;Der
Dziennik" są znane, nie wiem, przez kogo inspirowane, ale on ma otwarte strony tej
gazety.

Politycy to barachło

O: Nie mów &bdquo;wy", bo ja nie jestem w żadnej grupie.
G: Politycy!
O: Politycy to jest barachło.

O odznaczeniu dla generała Libery: co za chu...

O: Cała sitwa SLD-owska, pałacowa była przeciw ukaraniu Milczanowskiego (za
szpiegowską sprawę Olina - red.).
Bisztyga: Była przeciwko?
O: Ależ oczywiście. Kwaśniewski odznaczył wysokim odznaczeniem Liberę (Bogdana, z UOP
- red.). Ja zrobiłem awanturę, że to jest szczyt nielojalności. To Siwiec przybiegł i
powiedział: &bdquo;No, nie awanturuj się, co prezydent miał zrobić?". Buzek przysłał
mu na liście Liberę. Ja mówię: &bdquo;Wy chu.., Wałęsa, by się przez chwile nie
wahał, żeby wykreślić nazwisko z listy do awansu".

O Żydach: uważają Kwaśniewskiego za swojego

Bisztyga: A Żydy jeszcze pomagają Kwaśniewskiemu?
O: Pomagać zawsze będą, bo go uważają za swojego. Mnie się wydaje, że przez cały czas
miał poparcie.

O Leszku Balcerowiczu: robią z niego idola

O: (Leszek Balcerowicz - red.) Przecież on był zwykłym doktorem, jak pracował w KC
PZPR. My byliśmy bliskimi kolegami. Ostatnie spotkanie było 3 maja, jak go spałowali
gdzieś na Starym Mieście. I on następnego dnia zadzwonił, i był cały wzburzony:
Józek, ty wiesz nic nie zrobiłem, byłem tam tylko i mnie do suki zaciągnęli.
A ja mu mówię: &bdquo;Lesiu, a na ch... tam szedłeś. Wiedziałeś, że będą pałować".
(...) Zanim go wylegitymowali, to spałowali. Przyszedł się do mnie żalić. A ja mu
mówię: &bdquo;Po coś tam kur...szedł?!". Robienie z niego idola, przecież on
kopiował...
G: Wy jesteście wszyscy rycerze parteru.
O: Rycerze czego?
G: Parteru.
O: Barteru?
G: Parteru, zero kondygnacja.
O: Dobre określenie. Będę używał.

O PiS: mają dużo młodych i niegłupich polityków

G: A ty zauważyłeś, że ci politycy są ci sami ciągle?
O: Od Okrągłego Stołu. Teraz PiS dopiero wprowadza trochę nowych.
G: To mi się podobało u Kaczora. Tego nie mówię ze specjalnym komplementem, ale była
kamera w jego samolocie, do Brukseli chyba leciał, i była w samolocie sama młodzież.
O: Oni to mają. To jest ich przewaga. To samo w LPR. Sami młodzi. W PiS jest bardzo
duo młodych i niegłupich. Co by o tym Zawiszy (Artur, poseł PiS - red.) nie
powiedzieć. Demagog straszny, ale on się nie denerwuje, jest opanowany i wie, do
czego zmierza.

O lewicy: w dupę by całowali Wassermanna

Bisztyga: Urban napisał jakiś artykuł o Pęczaku (chodzi o tekst w &bdquo;Nie" o
fatalnych warunkach aresztu byłego posła SLD - red.)
O: Napisał. Jaki straszny. Wreszcie ktoś napisał.
G: Straszną prawdę opisał. Żaden z was nie pomógł temu człowiekowi. Tyle jesteście
warci.
O: Tak. To jest skandal lewicy. Takie prymitywne legitymizowanie się. W dupę by tego
Wassermanna pocałowali, jak by tylko mogli, żeby ich tylko nie ruszał.

O załatwianiu

O: Kreujesz coś nowego w gospodarce?
G: Przecież wy mi na nic nie pozwalaliście
O: Pozwalaliśmy ci na wszystko.
G: Ta...
O: Mnie nie chciałeś, bo miałeś komitywę z Kwaśniewskim i Millerem, a ja ci byłem
niepotrzebny. Ja bym ci załatwił, to byłoby możliwe.

O Adamie Michniku: był za pewny siebie

O: Zrób taką kolację, tych wszystkich guru zapro.
G: Jakich guru?
O: Urbany, upadły Michnik
G: Michnik to dopiero upadnie...
O: I nie martwi mnie to. Był za pewny siebie. (...) Na czym polegała sztama Millera z
Michnikiem? Nie rozumiem. Czy Miller był aż tak podły, że wszystkich d... obrabiał u
Michnika?

O prowokacji łapówkarskiej, w którą zamieszani byli ludzie z otoczenia Millera

O: Ja cię przyszedłem ostrzec, żebyś cyzelował precyzyjnie przekaz publiczny, bo być
może przypadkowo, ale skręca to w twoją stronę, jako tego, który wywołał temat.
Leszkowi [Millerowi] to bardzo pasuje, bo on natychmiast w telewizji powiedział, że
najpierw ktoś posłał Rywina, potem Gudzowatego...
G: Ale chyba naprawdę go chcieli skompromitować. Wiesz jak ja lubię Millera
(nieczytelne)
O: To wobec tego, tylko odbierz to dobrze, ty błądzisz popierając go i publicznie
mówiąc o pórbie zamachu na niego. A po drugie on jest dupek.

Oleksy: Przekręty szły w prywatyzacji

G: A wyście robili k.... te...
O: Co myśmy robili?
G: Przekręty głównie.
O: Przekręty szły.
G: W prywatyzacji.
O: Dlatego ci powiem, że jak patrzę na tę (bankową) komisję śledczą. To tak frontalny
atak na nią nie jest przypadkowy.

Oleksy: Kwaśniewski zawsze był małym krętaczem

Gudzowaty: A Kwaśniewski brał?
Oleksy: Nie odpowiem ci na to pytanie, bo nie byłem przy tym. I jeżeli brał, to nie
osobiście.
G: Miał psy spuszczone?
O: Tych zegarków miał od cholery i nosił je kur..., nie wiadomo po co. (...) Wszyscy
się dziwią, że chodzą tam wycieczki i oglądają to jego mieszkanie. To jest 400 metrów
kwadratowych.
G: Ale z zewnątrz oglądają?
O: Z zewnątrz. Apartament na rogu, przy samej szosie, bez kawałeczka ogródka, to jest
były prezydent.
G: Widocznie Krauze nie miał komu sprzedać
O: I jaka chodzi wersja? Że dostał w prezencie od Krauzego. Nie miał wyboru i lada
moment to sprzeda po prostu. Jego sprawa, ale głupio wybrał, bo musi budzić
zdziwienie, że były prezydent bierze ci apartament tak ch... jak ten. Co z tego, że
duży, jak niemieszkalny?
Bisztyga: A oni gdzieś budują dom?
O: Podobno w Jazgarzewie. Kupili przecież w Kazimierzu całe wzgórze od Jaśka Wołka.
To jest ten artysta. Byłem tam. Piękne. Też nie wiem na kogo, bo nie na siebie, ale
sam Jasio wybierał, przyjaciel mojej żony. Ale ich sprawa, ja nikomu nie zazdroszczę.
Tylko że gdyby ktoś się zawziął, to apartament u Krauzego to jest minimum 4,5 mln zł.
Przecież to jest 400 m, tam chodzi po 11 tys. metr, to policz sobie, ile to kosztuje,
ten 400-metrowy apartament. Dom w Kazimierzu - nie umiem tego wycenić, ale na pewno
jest to droga sprawa. Jazgarzew 6 ha działki z asfaltową drogą zrobioną do samego
domu przez pola. I to nie jest wszystko. Ma tego majątku trochę. Jak zderzysz jego
wynagrodzenia prezydenckie, a nawet Joli dochody, no to co z tego, że ona ma 100 tys.
za ten program w telewizji (TVN Style), by się wstydziła tam występować.
G: Miesięcznie?
O: Nie, do grudnia. Za całoć kontraktu. I robi takie pierdoły, rozumiesz. Raz
oglądaliśmy to z Majką i więcej nie oglądam. Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15
minut czy więcej uczy obywateli, jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i
widelcem, bo może trysnąć. Że trzeba zdjąć kapelusik od bezy. I to jest k... program
pierwszej damy! By się wstydziła takie programy prowadzić. Teraz on (Kwaśniewski) ma
dołączyć jeszcze na kolejne 10 tys., ale nie uzbiera, żeby nie wiem jak się
naharował, to nie uzbiera tyle, ile potrzebuje na wylegitymizowanie tego. (...)
O: Oluś zawsze był krętaczem, i to małym krętaczem. Za co się brał, zawsze spier....
I to zjednoczenie lewicy też spier...
G: Ale żonę miał ładną.
O: No, ale niestety za dużo tych liftingów.
G: Czego?
O: Liftingów.
G: Liftingi ma?
O: Oczywiście, że ma.
G: To koleżanka, ta z telewizji.
O: Wszystkie baby to mają. Najgorsze jest wiesz, co?
G: A robi się liftingi na cip...?
O: Robi się wszędzie. Najgorsze jest to, że one wszystkie jeżdżą do jednej kliniki w
Szwajcarii. A każda klinika ma swoją technologię. Mają podobne naciągnięcia. Podobnie
się to przy oczach układa. To jak wejdą trzy, Kulczykowa, Jurkowska czy Kwaśniewska,
to od razu widać, gdzie były, w której klinice.
Bisztyga: A skąd mają pieniądze?
O: Nie żartuj, Kwaśniewska nie ma?

Oleksy: Borowski kręcił w rozliczeniu kampanii

Oleksy: Kasa i tak wypływa partyjna przecież do Borowskiego, do paru innych.
Gudzowaty: Tak?
O: Ale oczywiście! Nie zwróciłeś uwagi, bo co ci to obchodzi, że Borowski wyciągnął
koszty kampanii prezydenckiej, pięćset tysięcy, a SLD cztery i pół miliona. Tylko, że
Cimoszewicz miał trzy tygodnie kampanii, a Borowski trzy miesiące.
Bisztyga: Kręcił w rozliczeniu?
O: Pewnie!
(...)
G: A Borowski co teraz robi?
O: Bezrobotny!
G: Jak to?
O: On nie pracuje nigdzie.
G: Z czego on żyje?
O: U żony jest zatrudniony. Jego żona Alina, bardzo przedsiębiorcza kobieta.
G: Tak?
O: Sprywatyzowała ten Kopexim.
G: Kopexim?
O: Tak. To stara centrala handlu zagranicznego. Jedna z tych największych. Ona tam
była dyrektorem, wicedyrektorem. W wąskim gronie, był taki czas, że można było
nomenklaturowo de facto sprywatyzować. Oni to zrobili i ona jest dużym właścicielem
tego.

Oleksy: Kwaśniewski o Millerze mówił: "ch... zawzięty"

Bisztyga: A Kwaśniewski debatował z tobą co dalej?
Oleksy: No, o Millerze ze mną debatował.
(nieczytelne)
Oleksy: Tak go to musi drążyć...
Gudzowaty: Jak, jak?
Oleksy: Tak go to musi drążyć, że ledwo siedliśmy, już za trzy minuty o Leszku mówił
mi. Jaki ch..., jaki zawzięty, jaki nieuczciwy, jaki cyniczny.

Oleksy: Syn Millera szukał domu do miliona dolarów

(Miller junior) zgłosił się miesiąc temu do agencji nieruchomości, w poszukiwaniu
domu do miliona dolarów. On się nie boi, a to jest pewna informacja, bo jest od
właścicielki agencji, do której przyszedł. Ona zresztą szeptem i przerażona,
rozumiesz: w czyim imieniu, w czyim imieniu. W swoim, on w swoim imieniu zlecił
poszukiwanie domu czy rezydencji do miliona dolarów. To znaczy, że tupet jednocześnie
występuje, że nie boi się. Nie boi się, kur....

Oleksy: Brat Millera działał korupcyjnie

Sławomir Miller (przyrodni brat Leszka Millera) działał samodzielnie korupcyjnie. Bo
do mnie po wyborach poprzednich przyszło dwóch facetów których przyprowadził
(Mieczysław) Gawor, szef BOR-u, prosząc mnie żebym ich wysłuchał, bo nikt w SLD nie
chce ich wysłuchać. I oni mi przedstawili i oni proszą tylko, żeby potwierdzić, że
200 tys. dol. dotarło do pana Leszka Millera. Bo pan Sławomir Miller z dwoma
BOR-owcami, którzy zostali wyrzuceni z BOR-u przez Gawora, wzięli 200 tys. dol.
&bdquo;A dlaczego panowie pytacie?" &bdquo;A dlatego, że pan Sławomir Miller wziął
sobie z tego 50 tys. dla siebie i powiedział nam to". Poszedłem do (Edwarda) Kuczery
(skarbnika SLD), mówię: Panowie, jest taki wątek, powiedz to Leszkowi, że chodzą tacy
faceci, którzy twierdzą, że dali. (On na to): &bdquo;A ja nie chcę o tym słyszeć, idź
do Leszka". Ja stwierdziłem, że mam to w d... Co ja będę do Leszka chodził, jak
Kuczera kasę wyborczą trzyma. I zostawiłem ten temat. Ale oni (biznesmeni, którzy
mieli dać 200 tys.) mówią nam: Chodzi tylko o to, czy nie zmarnowały się pieniądze.
Bo były dawane na kampanię.

Oleksy o przeprosinach dla Lecha Kaczyńskiego

O: Co ty z tego masz? [Z przyjęcia przeprosin Lecha Kaczyńskiego]
G: To samo czego nie zrozumiesz. Jeśli facet [Lech Kaczyński] przychodzi mnie
przeprosić to dlaczego mam się nie zgodzić?
O: Ale go nie znosiłeś!
G: K..., to jest coś innego, to są emocje. A honor jest honor.
O: Ale wiesz, że tobie on zawdzięcza, że jest prezydentem?
G: Tak mi wszyscy mówią (nieczytelne)
O: On miał wyrok [za zniesławienie Gudzowatego]. Nie mógłby kandydować.
G: Pewnie!
O: I oto Aleksander podaje mu łapę. Ja nie mam ci tego za złe, bo uważam, że tak
trzeba postępować w życiu.
G: Ja swój kodeks mam.
O: Ale twój kodeks zadziałał po długim odgrażaniu, że go załatwisz.
G: No tak, załatwiłem go, wyrok miałem. (nieczytelne)
O: O tym gecie, który był wielki dla niego nikt już nie pamięta.
G: Ale ja tego nie zrobiłem na pokaz.

Oleksy: Janik pracuje u Urbana

Gudzowaty: A jakieś skandale masz czy nie? Coś się dzieje czy nie?
Oleksy: Ale nie.
G: E, no w Warszawie, w eseldowie?
O: Jakie skandale?
G: Czyli nie ma życia towarzyskiego?
O: Słucham?
G: Nie ma życia towarzyskiego już?
O: Nie, życie towarzyskie zamarło.
(...)
O: Życie towarzyskie... Z Urbanami nie wiem czy masz z nimi kontakt?
G: Nie, tylko mu wysyłałem karty. Zapraszają mnie, ale ja nie mam...
(nieczytelne)
O: Podobno Janika wziął do redakcji.
Bisztyga: On pracuje u niego?
O: Taką mam informację z przedwczoraj.
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/2053
96,zapis-rozmowy-oleksego-z-gudzowatym.html

4. Data: 2015-04-02 18:49:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I mówisz że to piszą ci niezaleźni co w łapę biorą co mają pisać by pis kradł państwo
polskie tak?

5. Data: 2015-04-02 20:12:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mieliśmy Tysiąc Szkół na Tysiąclecie (teraz likwidowane na potęgę), jeszcze mamy
Prymasa Tysiąclecia, a wkrótce będziemy mieli Aferę Tysiąclecia. SKOK- i, hołubione i
chronione przez PiS, wykręciły taki skok na kasę, jakiej nie było w pierwszej,
drugiej Rzeczpospolitej i w Polsce Ludowej razem wziętych. Wyparowało grubo ponad 2
miliardy złotych.

http://extrapolska.pl/skoki-afera-tysiaclecia-jakiej
-w-polsce-jeszcze-nie-bylo/

Klapsologia
Krytyka ateizmu
Czego się nie robi ze strachu.
Czego się nie robi ze strachu.
Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?