Klapsologia

1. Data: 2015-03-30 11:57:42

Temat: Klapsologia
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzw. nowoczesne bezstresowe wychowania zakazuje nawet klapsów, podczas
gdy jak robiono badania, to nierozwinięte mózgi dzieci przypominają
mózgi dorosłych przestępców. Dzieciak nie zrozumie tłumaczenia, pomaga
dopiero klaps.

2. Data: 2015-03-30 12:03:50

Temat: Re: Klapsologia
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-30 o 11:57, zdumiony pisze:
> [...]
> gdy jak robiono badania, to nierozwinięte mózgi dzieci przypominają
> mózgi dorosłych przestępców. Dzieciak nie zrozumie tłumaczenia, pomaga

Oczywiście nie chodzi o znęcanie się nad dzieckiem rodziców alkoholików

3. Data: 2015-03-30 12:17:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdy jak robiono badania, to nierozwinięte mózgi dzieci przypominają
> mózgi dorosłych przestępców. Dzieciak nie zrozumie tłumaczenia, pomaga

A potem są takie skutki:
https://www.youtube.com/watch?v=DgIe4OfL-zo

4. Data: 2015-03-30 12:51:33

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony <z...@j...pl> Wrote in message:
> [...]
> gdy jak robiono badania, to nierozwinięte mózgi dzieci przypominają
> mózgi dorosłych przestępców. Dzieciak nie zrozumie tłumaczenia, pomaga

To nie o klapsy chodzi lecz o dostep dziecka do wiedzy o zyciu seksualnym rodzicow.
Dostep do tej wiedzy o zyciu jest dziecku zakazany, uniemozliwiany od samego
poczatku.

--
LeoTar

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2015-03-30 13:55:22

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-30 o 12:51, LeoTar pisze:
> To nie o klapsy chodzi lecz o dostep dziecka do wiedzy o zyciu seksualnym rodzicow.
Dostep do tej wiedzy o zyciu jest dziecku zakazany, uniemozliwiany od samego
poczatku.

Dziecko nie powinno mieć "dostępu do wiedzy o zyciu seksualnym rodzicow"

6. Data: 2015-03-30 16:39:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-30 13:55, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Dziecko nie powinno mieć "dostępu do wiedzy o zyciu seksualnym rodzicow"

Kilka klapsów i będzie miało. Ale klapsy koniecznie na gołe dupsko.

7. Data: 2015-03-30 20:10:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie jest to prawda, bite dzieci mają ułomne obszary odpowiedzialne za
współodczuwanie, dlatego następnie popełniają przetępstwa. Takie rewelacje to ty
sobie wziąłeś ze zdziczałego buractwa na prawicowych stronach, bo nauka za pomocą
tomografu pokazała mózgi dzieci które były martretowane i tym samym wiadomo już
empirycznie że bite dzieci biją następnie, aż do wywoywania konfliktów i wojen.

8. Data: 2015-03-30 21:06:09

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-30 o 20:10, glob pisze:
> [...]
empirycznie że bite dzieci biją następnie, aż do wywoywania konfliktów i wojen.

Nie chodzi o maltretowanie

9. Data: 2015-03-30 21:10:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
empirycznie że bite dzieci biją następnie, aż do wywoywania konfliktów i wojen.

Zaczyna się od klapsów a kończy na tyranizowaniu. Czytaj więcej prawicowych
sfałszowanych bredni buraków których powinno się sterylizować, bo produkują biciem
przestępców.

10. Data: 2015-03-31 05:28:45

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Oczywiście nie chodzi o znęcanie się nad dzieckiem rodziców alkoholików

Czyżbyś uważał, że klaps klapsowi nie równy? :-)

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

Krytyka ateizmu
Czego się nie robi ze strachu.
Czego się nie robi ze strachu.
Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Psychopatyczne zarazki