Kapary - pomóżcie lamie ;)

1. Data: 2006-04-08 13:15:40

Temat: Kapary - pomóżcie lamie ;)
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam kapary w słoiczku (zielone, w occie, polskiego producenta),
przekopałam już grupę, znalazłam nawet linka do fotki, ale
powiedziało: "Huch, dieser Link ist kaputt!", co bardzo mnie
rozbawiło. Ale ja nie o tym. Pachniały jakby acetonem. I teraz nie
wiem, czy zaszkodziła im zbyt wysoka temperatura przechowywania
(ciepły pokój) czy one po prostu tak mają? Spróbowałam dwóch sztuk i
stwierdziłam, że nie będę ryzykować, tylko zapytam.
Pomóżcie proszę, dobrzy ludzie :)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18: