Żurek

1. Data: 2006-04-08 15:00:41

Temat: Żurek
Od: "ardena" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć:)
Nie udzielam się na tej grupie ale czytam ją od dawna. Mam wielką prośbę,
otóż zbliżają się święta wielkanocne i chciałabym ugotować smaczny żurek
taki jaki jadłam w ubiegłym roku. Niestety z różnych powodów nie moge
zapytać tej osóbki o przepis a w googlach nie znalazłam przepisu, albo nie
umiem:)

Poproszę o przepis na "żurek na wędzonce z wodą z ogórków ,zabielony
śmietanką ze smażonym boczkiem i jajkiem" .
Będę wdzięczna.

Moje gg 2866039

Pozdrawiam
Bożena
bonikos1@nospam_poczta.onet.pl

"Najbardziej straconym dniem jest ten, w którym się nie śmiałeś" N.
Chamfort

.

2. Data: 2006-04-08 15:20:33

Temat: Re: Żurek
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ardena" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Bożena
> bonikos1@nospam_poczta.onet.pl
>
> "Najbardziej straconym dniem jest ten, w którym się nie śmiałeś" N.

To nie jest żurek, tylko barszcz biały na kwasie z ogórków.

Kapary - pomóżcie lamie ;)
kurczak pieczony - nie!
Rafaello ze śmietan-fix
Robie pikle i...