Kardamon

1. Data: 2000-06-16 11:24:08

Temat: Re: Kardamon
Od: "Barbara Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Do czego uzywa sie kardamon?

Do pierniczkow na Boze Narodzenie - sama zawsze robie przyprawei kardamon jest
tu nieodzowny.
Kupilam, jak wyzej, w Jerozolimie
Pozdrawiam
Barbara Z.
Pisze troche pozno, ale rekonfigurowalam sie sprzetowo i programowo
i po dluzszym czasie weszlam

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-06-16 17:13:27

Od: b...@i...com szukaj wiadomości tego autora

Kardomon uzywa sie głownie do słodyczy ,dobre jest tez
mleko z kardamonem
Hindusi uzywaja tez do Sabdzi (rodzaj warzyw) ale to trzeba zrobić umiejetnie
wish You a peace and prosperity
Arleta
----------
In article <3...@c...com.pl>, "Barbara Z." <b...@c...com.pl>
wrote:

> [...]
>Pozdrawiam
>Barbara Z.
>Pisze troche pozno, ale rekonfigurowalam sie sprzetowo i programowo

Czy Robert Makłowicz ma swoją stronę ?
gotowanie na ekranie
Ciasto z rabarbarem
Jak lizać?