Kazik przejrzał

31. Data: 2011-09-19 14:03:48

Temat: Re: Kazik przejrzał
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Sep 2011 09:27:28 +0200, zażółcony napisał(a):

> Ale na PiS i zwiększajacy się udział kościoła w polityce IMO zgody być
> nie może.

Chcesz sobie coś wmówić?
--
XL

32. Data: 2011-09-19 22:11:56

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-wrzesień-11 w ramce
qh.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

> Alez nam autorytety cytujesz...

O wiele lepiej. Ale też jakoś beznadziejnie obronnie :(

33. Data: 2011-09-19 22:16:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R pisze:
> Dnia 19-wrzesień-11 w ramce
qh.googlegroups.com>
> pędzel Hanka zmalował:

> O wiele lepiej. Ale też jakoś beznadziejnie obronnie :(

Może w ramach tych perturbacji przedwyborczych napisz, co Cię skłania do
tej opcji politycznej. Piszę to bez żadnego złośliwego zamierzenia.

--

Paulinka

34. Data: 2011-09-20 04:55:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 00:11, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> Dnia 19-wrzesień-11  Hanka
> O wiele lepiej. Ale też jakoś beznadziejnie obronnie :(

Beznadziejnie to te Twoje cytaty sie wypowiadaja.
Jak jusz.
I to dopiero jest obrona, przed zniknieciem ze sceny.
[ Nie gryzie sie bowiem reki, ktora karmi.]

A o poziomie morale tzw artysty swiadczy m.in.
jego zdolnosc do choragiewkowatosci.

No to, niech im mile fru fru bedzie,
na wietrze historii, ze tak powiem.

35. Data: 2011-09-20 06:53:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j58evl$ng3$12@node2.news.atman.pl...
qh.googlegroups.com>

> Może w ramach tych perturbacji przedwyborczych napisz, co Cię skłania do
> tej opcji politycznej. Piszę to bez żadnego złośliwego zamierzenia.

Milosc do blizniego, to kieruje wszystkimi pisowcami i dlatego sie jednocza.

36. Data: 2011-09-20 07:07:25

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:16lsavfj5hhee.dlg@trenerowa.karma...

> O wiele lepiej. Ale też jakoś beznadziejnie obronnie :(

Obrony ciąg dalszy:
http://ekai.pl/wydarzenia/polska/x45805/tvp-promuje-
nienawisc/
http://ekai.pl/wydarzenia/polska/x45689/abp-glodz-ob
urzony-promowaniem-nergala-w-tvp/
http://ekai.pl/wydarzenia/polska/x45766/nie-milczmy-
kiedy-promuje-sie-satanizm/
Oraz petycja:
http://ksd.media.pl/petycja

Poproś może Kazika, żeby się podpisał :)

37. Data: 2011-09-20 08:11:43

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> uje-sie-satanizm/ Oraz petycja:
> http://ksd.media.pl/petycja
>
> Poproś może Kazika, żeby się podpisał :)

Kiedy to nie ten target. Kazika słuchają dojrzali a mocno doświadczeni, zaś
Nergala co najwyżej rozwydrzone bachory.

Qra
--
Dorastanie ma w sobie gorycz, bo gdy w życiu zaczynają się kobiety, to
kończy się święty spokój.

38. Data: 2011-09-20 22:04:35

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-wrzesień-11 w ramce
qb.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

> Beznadziejnie to te Twoje cytaty sie wypowiadaja.
> Jak jusz.
> I to dopiero jest obrona, przed zniknieciem ze sceny.
> [ Nie gryzie sie bowiem reki, ktora karmi.]

No no, uważasz, że PIS wygra wybory i zacznie karmić Kazika i Muńka?
Już kto jak kto, ale oni nie mają problemów ze znikaniem.

> A o poziomie morale tzw artysty swiadczy m.in.
> jego zdolnosc do choragiewkowatosci.

Pierdolę poziom morale tzw artysty :)
Natomiast doceniam odwagę w mówieniu tego co się myśli, w środowisku
totalnie choragiewkowatym. I każdym innym zresztą też.

> No to, niech im mile fru fru bedzie,
> na wietrze historii, ze tak powiem.

Tak tak, fru fru!

39. Data: 2011-09-21 10:52:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

>A o poziomie morale tzw artysty swiadczy m.in.
> jego zdolnosc do choragiewkowatosci.
>
> No to, niech im mile fru fru bedzie,
> na wietrze historii, ze tak powiem.

Chyba jakoś inaczej rozumiemy tę chorągiewkowatość. Powiem więc za siebie ;)
Chorągiewka ustawia się tak jak wiaterek aktualnie dmucha, a nie w sposób
dowolny inny. W tzw. kręgach artystycznych i wogóle wśród gwiazd tańczących
na lodzie i sfer wyższych w zależności od tego jak oni spiewają, wiatry
naszego prezesa nie mają łatwych przelotów, powiem nawet że w tym układzie
sił wiatry stamtąd w stronę prezia idą. To co z Kazika za chorągiewka, skoro
on swój zwrot robi wbrew temu wiatru ? To tak jak by przy okazji afery z
Polańskim zarzucić Hołdysowi, że się ustawił tak jak powiało ... no co,
powiało? powiało. Ustawił się ? ustawił. A że akurat pod wiatr się ustawił
to nieważne, ważne że powiało i się ustawił więc choragiewka - coś mi to
właśnie takim pojmowaniem chorągiewatkowości w przypadku Kazika pachnie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

40. Data: 2011-09-21 11:23:33

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 12:52, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Chyba jakoś inaczej rozumiemy tę chorągiewkowatość.

Mozliwe, a raczej pewne.

A teraz odrobine OT:

Ja wiem, ze tylko krowa nie zmienia pogladow,
ale krowa se na poletku zuje co jej, i nie opowiada
o swym przezuwaniu czy tez przezywaniu, calemu
swiatu. Tudziez nie wpieprza sie w polityke,
gdy jej zadanie polega na hodowaniu swoich zasobow
na befsztyki.

Pytanie "slawnego" o polityke, to robienie z niego
celebryty. Oraz jaj, z niego, i z polityki - dla potrzeb
chichotu widzow i historii.
Kto z politykow tego nie czuje (patrz chocby Kaczynski),
niechaj sie zachwyca i nasladza sprzyjajacymi mu odzywkami
"slawnych" do woli.

Kary cielesne
Niechybnie idzie ku lepszemu
Jak działa reklama czyli sukces sprzedażowy srajtaśmy.
Wywiad z Pakosińską.
Re: Kary cielesne