Kazik przejrzał

41. Data: 2011-09-21 12:04:30

Temat: Re: Kazik przejrzał
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:f94f26f6-13cf-4af3-9277-402fbc07fbec@c22g2000yq
a.googlegroups.com...

> Pytanie "slawnego" o polityke, to robienie z niego
> celebryty. Oraz jaj, z niego, i z polityki - dla potrzeb
> chichotu widzow i historii.
> Kto z politykow tego nie czuje (patrz chocby Kaczynski),
> niechaj sie zachwyca i nasladza sprzyjajacymi mu odzywkami
> "slawnych" do woli.

Czyli rozumiem, że masz "pretensję" do Kazika, że dał się ogólnie wciągnąć ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

42. Data: 2011-09-21 13:02:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 14:04, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Czyli rozumiem, że masz "pretensję" do Kazika, że dał się ogólnie wciągnąć?

Tak jakby.
Chociaz, w sumie niech se robi co chce, jak chce.
Wszak to wszystko i tak jedno wielkie bicie piany jest.
:)

43. Data: 2011-09-21 14:10:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Tak jakby.
> Chociaz, w sumie niech se robi co chce, jak chce.
> Wszak to wszystko i tak jedno wielkie bicie piany jest.
> :)

Przeczytałem calusieńki wywiad, trzy pytania z fyfnastu były o politykę. W
odpowiedziach Kazika nie deklaruje się politycznie. Ot parę dosyć trzeźwych
uwag z którymi ja akurat się zgadzam i jeśli mogę użyć tego słowa choć wiem
że nie powinienem - obiektywnych ;) Tak to przynajmniej wygląda z mojej
perspektywy, człowieka niezaangażowanego w boks kaczor - donald i
niepopierającego żadnego z nich ani żadnego z ich ludzi, ani tym bardziej
ich potomstwa po piąte pokolenie ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

44. Data: 2011-09-21 14:26:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Przeczytałem calusieńki wywiad, trzy pytania z fyfnastu były o politykę. W
> odpowiedziach Kazika nie deklaruje się politycznie.

Fcale.

45. Data: 2011-09-21 15:02:42

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> perspektywy, człowieka niezaangażowanego w boks kaczor - donald i
> niepopierającego żadnego z nich ani żadnego z ich ludzi, ani tym bardziej

... czyli 'niezaangażowanie' jest cnotą stojącą na pierwszym miejscu.
Znaczy się, kluzikowa, która dzisiaj mówi, że się wstydzi prezesa
to już nie ta klasa, co kazik, który mówi, że się nie wstydzi
ś.p. prezydenta ...

46. Data: 2011-09-21 17:21:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> Znaczy się, kluzikowa, która dzisiaj mówi, że się wstydzi prezesa
> to już nie ta klasa, co kazik, który mówi, że się nie wstydzi

Pisałem o tym, jak wypowiedź Kazika wygląda z perspektywy mojej, czyli
osoby niezaangażowanej (jak mi się wydaje). Zasadniczo obydwu panów,
włącznie z ich świtą i mediami ich pokazującymi bym ... ;) Tu już jestem
zaangażowany, ale to nie to samo co zaangażowanie w ich wzajemne
przepychanki.
Tak tylko tłumaczę, bo mam wrażenie że Twoja odpowiedź nijak nie
przystaje do tego co miałem na myśli mówiąc to co pisałem ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

47. Data: 2011-09-22 05:01:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-19 10:37, Nowy lepszy tren R pisze:

> Staszczyk też się nawrócił:

To ja jeszcze dodam trzeciego pana z "pokolenia '63": Kukiza...
Czytałam z nim dawno temu wywiad, w którym mówił, że boi się, czy po
piosence "Ksiądz proboszcz już się zbliża" "jego" ksiądz będzie chciał
ochrzcić mu dziecko. Tacy to rebelsi...

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

48. Data: 2011-09-22 06:49:47

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Czytałam z nim dawno temu wywiad, w którym mówił, że boi się, czy po
> piosence "Ksiądz proboszcz już się zbliża" "jego" ksiądz będzie chciał

Każdy dojrzewa w swoim indywidualnym rytmie.

Qra

49. Data: 2011-09-22 10:16:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-22 08:49, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Każdy dojrzewa w swoim indywidualnym rytmie.

Ja dojrzewam w rytmie: Bum tarara bum!

michał

50. Data: 2011-09-22 10:30:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Sep 2011 08:49:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Każdy dojrzewa w swoim indywidualnym rytmie.
>
> Qra

Tempie.
--
XL

Kary cielesne
Niechybnie idzie ku lepszemu
Jak działa reklama czyli sukces sprzedażowy srajtaśmy.
Wywiad z Pakosińską.
Re: Kary cielesne