Kefir dobry na wszystko!

211. Data: 2018-05-31 00:08:36

Temat: Re: Kefir dobry na wszystko! Szczególnie na s*****
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Moim zdaniem smak ma inny. Mnie wtedy smakowało.
> Ale może Ty masz rację, bo ja nigdy się nad tym nie zastanawiałam.

Ja się bardzo często zastanawiam nad podobnymi rzeczami. Naturę mam
refleksyjną, jak to mówią. Jak człowiek pomyśli, to rozumie skąd u
niektórych taki upiększony obraz czasu minionego.

> Dla tych co się wożą samochodami i nie muszą łazić albo długo stać przy
> pasach czekając na zielone światło. Nie stać mnie teraz na taksówki.

Dopiero jak jakiś czas temu przestałem wszędzie "wozić się samochodami",
zobaczyłem jakie to fajne miasto. Zza kierownicy wygląda zdecydowanie
gorzej, czasem wręcz fatalnie.

--
Jarek

212. Data: 2018-05-31 00:09:12

Temat: Re: Kefir dobry na wszystko!
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Nie nażekaj na pasztet. Był pyszny, tak jak i paprykaż,
> i smakował tak samo pysznie jak landrynki 6 latkowi.

Nie narzekam przecież, piszę jak było. Z landrynek każdy się w
końcu wyleczył, więc jest nadzieja, że z miłościa do pasztetu
w puszkach też się może udać.

--
Jarek

213. Data: 2018-05-31 00:09:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Historię fałszuje zwykle każde pokolenie.
> Nie wiem więc co jest prawdą, np. internet podaje, że wprowadzono w
> lipcu 1976 , z tego co piszesz dalej, potwierdzasz , może nieświadomie,
> że kartki te nie były dolegliwe

Zupełnie świadomie piszę, że kartki na cukier były znikomą dolegliwością.
W porównaniu ze wszystkim innym.

--
Jarek

214. Data: 2018-05-31 00:26:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zupełnie świadomie piszę, że kartki na cukier były znikomą dolegliwością.
> W porównaniu ze wszystkim innym.

Zależy, dla kogo.
Zupełnie świadomie piszę, że kartki na cukier były straszną dolegliwością.
W połączeniu ze wszystkim innym.

--
XL

215. Data: 2018-05-31 01:51:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się bardzo często zastanawiam nad podobnymi rzeczami. Naturę mam
> refleksyjną, jak to mówią. Jak człowiek pomyśli, to rozumie skąd u
> niektórych taki upiększony obraz czasu minionego.

Młode latka, brak kłopotów, częste zażywanie rozrywek kulturalno
oświatowych jak kino, teatr, Operetka, Teatr Wielki, Filharmonia, Teatr
Syrena, tańce w klubach studenckich przy najlepszych zespolach. Znałam
takiego jednego Wojtka z zespołu Marka Ałaszewskiego, który na każdej
przerwie siedział z nami przy stoliku. Jakiś czas temu dowiedziałam sie,
że Anna Jantar dla niego (poznali się w Stanach) chciała się rozwieść z
mężem. Leciała do Polski mu to powiedzieć, ale juz nie zdażyła. To tylko
tak na marginesie napisałam.

> Dopiero jak jakiś czas temu przestałem wszędzie "wozić się samochodami",
> zobaczyłem jakie to fajne miasto. Zza kierownicy wygląda zdecydowanie
> gorzej, czasem wręcz fatalnie.

Możliwe, ale mnie od strasznego szumu mknących samochodów głowa pęka.A
ja tak muszę stać i czekać na zielone.Poza tym obecnie zrobilam się
leniwa niecierpliwa oraz duzo nie mogę, nie lubię chodzić. Jeszcze
trzeba szybko zasuwac na tym zielonym przejściu bo tak zrobili, ze w
połowie drogi zapala się czerwone i człowiek denerwuje sie, że nie zdązy
za pierwszym razem, bo drugi raz czekać na światło to jest już
złośliwość tych panów od ustawiania świateł.

--
animka

216. Data: 2018-05-31 01:53:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie narzekam przecież, piszę jak było. Z landrynek każdy się w
> końcu wyleczył, więc jest nadzieja, że z miłościa do pasztetu
> w puszkach też się może udać.

No i jedzenie z puszek jest niezdrowe.

--
animka

217. Data: 2018-05-31 01:58:48

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2018 o 19:29, Trybun pisze:

> Ale zgaga to zdaje się efekt tzw nadkwasoty.. A z tą można walczyć także
> za pomocą słodkiego mleka. Oczywiście niewykluczone że kefir przynosi
> lepsze efekty.

Walczyc, ale nie leczyc, i to walczyc bezskutecznie.
Mleko jedynie na moment daje wrazenie ulgi (lagodzi uczucie pieczenia),
dopoki nie zmiesza sie z kwasem zoladkowym i nie spowoduje jeszcze
wiekszego "gejzera".
Zgaga, wbrew pozorom jest tez czesto objawem niedokwaszenia zoladka - i
taka postac mozna rzeczywiscie skutecznie wyleczyc kefirem, a jeszcze
lepiej sokiem z kiszonej kapusty, burakow, ogorkow - generalnie kiszonkami.
Po prostu trzeba dokwasic zoladek, zeby zaczal prawidlowo trawic, bo
niestrawiony pokarm nie dosc, ze w nim zalega, to jeszcze ma tendencje
do powrotu skad przyszedl - stad zgaga.

Pozdrawiam
@

218. Data: 2018-05-31 02:27:49

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-31 o 01:58, samya pisze:

> [...]
> Po prostu trzeba dokwasic zoladek, zeby zaczal prawidlowo trawic, bo
> niestrawiony pokarm nie dosc, ze w nim zalega, to jeszcze ma tendencje

Trzeba jeszcze zrobić badania na HeliobacterPylori.

--
animka

219. Data: 2018-05-31 09:38:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Po prostu trzeba dokwasic zoladek, zeby zaczal prawidlowo trawic, bo
> niestrawiony pokarm nie dosc, ze w nim zalega, to jeszcze ma tendencje

No proszę, czyli coś rzeczywiście jest na rzeczy z tym kefirem i minioną
zgagą MŚK. Może wobec tego uda mi się go (MŚK) jeszcze jakoś podstępnie
spętać lub owinąć w dywan, zakneblować, załadować na przyczepę i
przetransportować na badania - łatwo w każdym razie z tym nie będzie.

--
XL

220. Data: 2018-05-31 18:16:49

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kielce to miasto. Duże. Z pysznym (niegdyś i resztkowo do dziś) pieczywem.

No i co z tego , ze miasto, jak wokoło same wsie i zaplecze rolnicze
rozwinięte?
Kiedyś nie było obwodnicy wokoło Kielc, jeździło sie więc pszez Wiśniówkę, a
w niej były pyszne jagodzianki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Podróby arbuzów.