Ki diabeł DEAL LX?

1. Data: 2011-12-19 00:31:05

Temat: Ki diabeł DEAL LX?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymuję od jakiegoś czasu oferty atrakcyjnych zakupów z tego czegoś jwt.
Ktoś korzystał?

--
XL

2. Data: 2011-12-26 23:31:47

Temat: Re: Ki diabeł DEAL LX?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-19 01:31, XL pisze:

> Otrzymuję od jakiegoś czasu oferty atrakcyjnych zakupów z tego czegoś jwt.
> Ktoś korzystał?

Znalezione przypadkiem:
"UWAGA - KLIENCI DEALLX
Ze względu na niewywiązanie się z umowy przez firmę DealLX sp z o.o. -
wpłaty od Państwa nie trafiły do XXXX, a firma nie odpowiada na e-maile
i telefony - kupony DealLX nie będą honorowane do rozwiązania sprawy -
prosimy interweniować w firmie DealLX."
Taka to firma, jeśli chodzi o uczciwość wobec kontrahentów.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

3. Data: 2011-12-27 00:11:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Dec 2011 00:31:47 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> prosimy interweniować w firmie DealLX."
> Taka to firma, jeśli chodzi o uczciwość wobec kontrahentów.

Tiaaa, tak właśnie podejrzewałam. dzięki.
--
XL

diody 5050 do plafona
Nowy dywan strasznie "linieje"