Maszynka ręczna do mięsa

1. Data: 2011-12-17 04:50:16

Temat: Maszynka ręczna do mięsa
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o info, czy robiąc przedświąteczne zakupy w stacjonarnych
sklepach/marketach natknęliście się może na ręczne maszynki do mięsa?
Poszukuję takowej, a płacenie za kuriera 1/3 ceny sprzętu nie za bardzo
mi się uśmiecha.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

2. Data: 2011-12-17 05:02:36

Temat: Re: Maszynka ręczna do mięsa
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-17 05:50, Aicha pisze:
> [...]
> sklepach/marketach natknęliście się może na ręczne maszynki do mięsa?
> Poszukuję takowej, a płacenie za kuriera 1/3 ceny sprzętu nie za bardzo

Wysyłka gratis:
http://www.tinyurl.pl?QeRzgxFi
czasem widuję je w sklepach, ale w wielkopolskich.
--
B.

3. Data: 2011-12-17 05:04:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-17 06:02, Bbjk pisze:

> Wysyłka gratis:
> http://www.tinyurl.pl?QeRzgxFi
> czasem widuję je w sklepach, ale w wielkopolskich.

O, dzięki. Tym razem jakoś alla pominęłam w poszukiwaniach :)

4. Data: 2011-12-17 18:03:14

Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklepach/marketach natknęliście się może na ręczne maszynki do mięsa?
> Poszukuję takowej, a płacenie za kuriera 1/3 ceny sprzętu nie za bardzo

Nie spotkałem się. Ale na bazarze - to i owszem.

--
Grzexs

5. Data: 2011-12-17 21:48:19

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Wysyłka gratis:
> http://www.tinyurl.pl?QeRzgxFi
> czasem widuję je w sklepach, ale w wielkopolskich.

mylisz się, wysyłka wkalkulowana w cenę

erator/

6. Data: 2011-12-17 23:32:45

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-17 19:03, Grzexs pisze:

> Nie spotkałem się. Ale na bazarze - to i owszem.

A konkretnie gdzie ten bazar?

7. Data: 2011-12-18 16:14:52

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Dec 2011 00:32:45 +0100, Aicha <b...@t...ja>
wrote:

> [...]

W zeszłym tygodniu widziałem w Tychach w Kauflandzie - rozmiar 5. W
przecenie :-) Ale nie pamiętam ile dokładnie kosztowała, zupełnie na
to nie zwróciłem uwagi (mam elektrycznego Zelmera, sprawdza się b.
dobrze).
--
A.

8. Data: 2011-12-18 16:53:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2011 17:14:52 +0100, agent73 napisał(a):

> (mam elektrycznego Zelmera, sprawdza się b.
> dobrze).

...ale tylko wtedy, kiedy jest prąd :-)
--
XL

9. Data: 2011-12-18 17:50:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-18 17:53, XL pisze:

> ...ale tylko wtedy, kiedy jest prąd :-)

Wcale nie dlatego zamierzam kupić ręczną, żeby się zabezpieczyć przed
wojną/końcem świata :)
Po primo - sama maszynka ręczna jest tańsza, po sekundo - w porównaniu
do elektrycznej koszt eksploatacji wynosi zero.

10. Data: 2011-12-18 18:02:02

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]
> Po primo - sama maszynka ręczna jest tańsza, po sekundo - w porównaniu
> do elektrycznej koszt eksploatacji wynosi zero.

Ale trza mieć bicepsy, żeby maku namielić...

J.

www.kontestacja.com

swietlowki Philips Softone
Przewód do oprawy 500W
kostka brukowa Polbruk IDEO latte 25m2 tanio sprzedam
rejestrator 4 kanalowy BCS LE-AN - pytanie techniczne
Meble secesyjne - identyfikacja