Meble secesyjne - identyfikacja

1. Data: 2011-12-11 18:31:45

Temat: Meble secesyjne - identyfikacja
Od: MS <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chciałbym sobie kupić do pokoju jakieś stylowe biurko np. secesyjne.
Jako ze jestem laik w temacie to nie wiem jak rozpoznać czy dane biurko
jest secesyjne czy nie jest ?

W jednej z ofert sprzedawca napisał ze to biurko
http://imageshack.us/photo/my-images/259/1990241602.
jpg/ jest
secesyjne. Ma rację?

Dzieki z góry za odpowiedz.
Marek

2. Data: 2011-12-11 21:03:31

Temat: Re: Meble secesyjne - identyfikacja
Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jednej z ofert sprzedawca napisał ze to biurko
> http://imageshack.us/photo/my-images/259/1990241602.
jpg/ jest secesyjne.
> Ma rację?

zupełnie nie
Na oko toto pochodzi z pierwszej ćwiartki XX w. (no, może z końca
XIX...) i jest tanim potomkiem biedermeiera. Jeśli zależy Ci na secesji,
uprzedzam że meble naprawdę secesyjne są dość rzadkie na rynku i raczej
drogie.

3. Data: 2011-12-12 01:28:59

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anhin" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i jest tanim potomkiem biedermeiera. Jeśli zależy Ci na secesji, uprzedzam
> że meble naprawdę secesyjne są dość rzadkie na rynku i raczej drogie.

No i czy nie prosciej po prostu kupic meble, które ci sie podobają?...

4. Data: 2011-12-12 05:34:58

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p 47 wrote:
> Użytkownik "anhin" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

jpg/ jest

> No i czy nie prosciej po prostu kupic meble, które ci sie podobają?...

ależ jemu sie podobaja meble secesyjne tylko kurcze nie wie jak wyglądają
:)

5. Data: 2011-12-12 08:41:46

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jpg/ jest

> ależ jemu sie podobaja meble secesyjne tylko kurcze nie wie jak wyglądają
> :)

"Proszę pana ja jestem umysł ścisły.
Mnie się podobają melodie, które
już raz słyszałem. Po prostu.
No... To... Poprzez... No reminiscencję.
No jakże może podobać mi się piosenka, którą pierwszy raz słyszę."

6. Data: 2011-12-12 14:57:31

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Dec 2011 19:31:45 +0100, MS napisał(a):
> Jako ze jestem laik w temacie to nie wiem jak rozpoznać czy dane biurko
> jest secesyjne czy nie jest ?
Skoro nie widzisz różnicy to po co przepłacać? ;-)

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

7. Data: 2011-12-12 16:11:15

Od: MS <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-12 09:41, tygryseek pisze:

> [...]

Przepraszam, kto napisał, że mi się podobają meble secesyjne? Ja?

8. Data: 2011-12-12 16:36:28

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS" <a...@x...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, kto napisał, że mi się podobają meble secesyjne? Ja?

To pisz wyraźnie ;- "chcę kupic sobie meble secesyjne, bo mi się nie
podobają"...
;-))

9. Data: 2011-12-12 20:21:45

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MS" <a...@x...pl> napisał w wiadomości

> To pisz wyraźnie ;- "chcę kupic sobie meble secesyjne, bo mi się nie
> podobają"...
> ;-))

Jak czytam ten wątek to też mi sie nie podobają.;)

10. Data: 2011-12-12 20:55:58

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> secesyjne czy nie jest ?
>
> W jednej z ofert sprzedawca napisał ze to biurko

Jeżeli to ma być np secesyjne, to patrz na datę produkcji. Jeżeli będzie to
mebel europejski i będzie pochodzić z lat 1880 - 1900 to raczej będzie
secesyjny z charakterystyczną dla tego okresu miękką linią i ornamentyką,
współczesne meble neosecesyjne będą wyglądać podobnie, tyle że będą
współczesne, co skutkuje tym że mogą być wykonane ze współczesnych (o
zgrozo!!!) materiałów, czyli płyt wiórowych, mdf-u hdf-u lub innego gówna.
a mebel ze zdjęcia wygląda jak dwa nachkastliki połączone jakimś ordynarnym
blatem - może to jakaś późnosecesyjna awangarda :))))

pieczenie chleba- problem
KR Acquisition Belfort Digiwx POONTANGS For Sale
TV satelitarna
Mata masująca Shatsu
Polski proszek do prania