rejestrator 4 kanalowy BCS LE-AN - pytanie techniczne

1. Data: 2011-12-13 12:02:52

Temat: rejestrator 4 kanalowy BCS LE-AN - pytanie techniczne
Od: "KM" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam nadzieje ze na grupie sa uzytkownicy ktorzy korzystali/korzystaja z tych
rejestratorow..... :)
Ale do rzeczy, szukam informaji jak wyglada sprawa podlaczenia komputera
bezposrednio z rejestratorem - czy jest to mozliwe ?
Czy dostepna jest jedynie opcja : rejestrator <-> router <-> komputer ?.
Zalozenie jest takie ze komputer laczy sie z netem po wifi, natomiast chodzi
o ewentualne podlaczanie kablem komputera do rejestratora w celu podgladu,
ew zmiany ustawien.Rejestrator nie musi miec dostepu do internetu.
Bede wdzieczny za wszelkie info.
Z tego co ogladalem to instrukcja opisuje konfiguracje z uzyciem routera,
nie zauwazylem wzmianki o bezposrednim laczeniu.

Pozdrawiam
KM

2. Data: 2011-12-13 14:03:36

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-13 13:02, KM pisze:
> [...]
> Z tego co ogladalem to instrukcja opisuje konfiguracje z uzyciem
> routera, nie zauwazylem wzmianki o bezposrednim laczeniu.

Dwa urządzenia sieciowe zawsze możesz spiąć bezpośrednio kablem,
najlepiej tzw. crossover, bo nie wiem co masz za komputer, czy obsługuje
automatyczne krosowanie. Rejestrator na pewno nie obsługuje, nie
widziałem jeszcze takiego. I trzeba wtedy ręcznie skonfigurować adresy
IP, żeby były z jednej sieci.

3. Data: 2011-12-13 19:18:56

Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KM napisał:
> [...]
> Z tego co ogladalem to instrukcja opisuje konfiguracje z uzyciem
> routera, nie zauwazylem wzmianki o bezposrednim laczeniu.

możesz bezpośrednio

pzdr
GS

4. Data: 2011-12-13 19:55:08

Od: "KM" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GS" <g...@g...pl> wrote in message

> możesz bezpośrednio
>
> pzdr
> GS

Dzieki!

Pozdrawiam
KM

Meble secesyjne - identyfikacja
pieczenie chleba- problem
KR Acquisition Belfort Digiwx POONTANGS For Sale
TV satelitarna
Mata masująca Shatsu