swietlowki Philips Softone

1. Data: 2011-12-16 07:33:52

Temat: swietlowki Philips Softone
Od: "kamtzu" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, kupilem na allegro swietlowki kompaktowe Philips Softone 16W w takim
pudelku
http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/74/92/
38/1974923897
natomiast otrzymalem w takim
http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/97/31/
14/1997311424

Swietlowki:
a) miały być w klasie energetycznej A a są w B,
b) strumien swietlny w opisie aukcji 895lm (zastepuje zarowke 70W), na
pudelku 815lm (zastepuje zarowke 75W!),
c) trwalosc w opisie 10 lat, na pudelku 8 lat.

Sprzedawca twierdzi ze to ten sam produkt tylko pudelko inne. Jako
potwierdzenie wysyla jakiegos pdfa od philipsa o zmianie opakowac wg
wytycznych UE ale jest tam mowa glownie o szacie graficznej a nie o zmianie
sposobu pomiaru strumienia swietlnego czy trwalosci.

Czy ktos moze potwierdzic ze to to samo czy zwrocic towar?

2. Data: 2011-12-16 08:01:44

Temat: Re: swietlowki Philips Softone
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "kamtzu" napisał w wiadomości grup

>Czy ktos moze potwierdzic ze to to samo czy zwrocic towar?

Daj linka do aukcji

3. Data: 2011-12-16 08:10:40

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ews.interia.pl
*kamtzu* napisał(-a):

[...]

> Czy ktos moze potwierdzic ze to to samo czy zwrocic towar?

Najlepiej zapytaj producenta. Może być w formie, że spotkałeś się z
dwiema wersjami opakowania i masz wątpliwości czy któraś z nich aby nie
jest podróbką i niech rozwieją Twoje wątpliwości.

--
Big Jack
////// GG: 660675

4. Data: 2011-12-16 08:45:14

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie wygląda jak podróbka, ale ekspertem nie jestem. Specyfikacja Philipsa jest
niezmieniona:
<http://www.philips.pl/c/-/softone-16-w-70-w-zwykly-
trzonek-cieple-biale-swiatlo-871150066258310/prd/?t=
specifications>
czas gwarancji, moc etc. jest jak na pierwszym zdjęciu.
Samo pudełko też wygląda na gorszą jakość niż robi to Philips (mało detali etc.)
Czy żarówka ma wyraźne opisy na obudowie? Bo to najtrudniej podrobić.

--
ZZ@private

5. Data: 2011-12-16 13:20:24

Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamtzu <...@...pl> napisał(a):

> [...]
> sposobu pomiaru strumienia swietlnego czy trwalosci.
>
> Czy ktos moze potwierdzic ze to to samo czy zwrocic towar?

Nie wygladaja tak samo, zwroc uwage na ksztalt plastikowej czesci swietlowki
(miedzy gwintem a szklem) - na obu zdjeciach jest inny.

Moim zdaniem jest spore prawdopodobienstwo, ze sprzedawca przyslal Ci chinska
podrobke...

6. Data: 2011-12-16 14:30:46

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

a po co, przecież pisze na fotce jaki nick :)

--
Irokez

7. Data: 2011-12-16 14:34:41

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> swietlowki (miedzy gwintem a szklem) - na obu zdjeciach jest inny.
> Moim zdaniem jest spore prawdopodobienstwo, ze sprzedawca przyslal Ci

Podróbka może nie
http://greenideas.ie/products-page/small-edison-scre
w-ses/philips-softone-8-watt-35-watt-equivilent-ses/

Ale na pewno nie to co chciał, czyli gorsza efektywność.

--
Irokez

8. Data: 2011-12-16 19:48:06

Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-16 08:33, kamtzu pisze:
> natomiast otrzymalem w takim
> http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/97/31/
14/1997311424

W takich pudelkach dostalem oryginalne zarowki w wersji 20W bezposrednio
od producenta. Made in Poland. Klasa energetyczna A.

Parametry roznia sie nieco w porownaniu z taka:
http://images37.fotosik.pl/386/a90c6fa702e30c48med.j
pg
20 W -> ekwiwalent 86W, klasa en. A, 1160 lm,
trwałosc deklarowana 10000 h (10 lat)

Moja: 20 W -> ekwiwalent 100W, klasa en. A, 1160 lm
trwalosc deklarowana 8000 h (8 lat)

--
NotBear

Przewód do oprawy 500W
kostka brukowa Polbruk IDEO latte 25m2 tanio sprzedam
rejestrator 4 kanalowy BCS LE-AN - pytanie techniczne
Meble secesyjne - identyfikacja
pieczenie chleba- problem