Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

241. Data: 2009-10-28 19:42:29

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Qra, ja kolbą po zębach? :-)

Gołą ręką? A w życiu, bracie, paluszki jeszcze byś sobie o zęby
pokaleczył!!!

Rodziny się, bracie, nie wybiera...

Qra

242. Data: 2009-10-28 19:42:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 20:41:03 +0100, fun.fire -`@'- house.club napisał(a):

> Ten psi kutas relacjonuje, co mu Rzym nakazał
> jawnie czy na podświadomość wpłynął, a ta kurwa rzymska
> mówi, co Alfons nakazał.

Aha. No to spadaj.
--

Ikselka.

243. Data: 2009-10-28 19:43:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie fun.fire -`@'- house.club <v...@i...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> ==
> Ty chuju pierdolony ! :o)

Brzydko do brata mówisz. Brzydko i nieładnie!

Qra

244. Data: 2009-10-28 19:44:04

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Aha. No to spadaj.
> --
> Ikselka.
==
Ty kurwo pierdolona przez papieży, biskupów i proboszcza,
nie daruję, możesz być pewna. :o)

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Głuchy nie słyszy pytania...
Ślepy nie widzi konsekwencji
Obłudny udaje, że jest ślepy i głuchy

Jeden z drugim są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie
Prawda Miłości, a najbardziej ci trzeci :o/

245. Data: 2009-10-28 19:44:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie, on relacjonuje sytuację POZA swoją rodziną, czyli to, co się dzieje w
> opiniach ludzi na zewnątrz na temat aborcji i modelu rodziny.

Tia pisząc, że żona w domu jest określana tylko w sposób pejoratywny, a
pracujący rodzice w samych superlatywach. A to mi bezstronność.

--

Paulinka

246. Data: 2009-10-28 19:45:31

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> Brzydko do brata mówisz. Brzydko i nieładnie!
>
> Qra
==
Chcesz mnie sądzić, kurwo rzymska ? :o/
A przed jakim sądem, boskim czy ziemskim ?

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------

247. Data: 2009-10-28 19:45:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Teraz już Ci cipcia nie przeszkadza? Czy żądza wysłowienia się jest
> silniejsza? :DDD

Bo cipcia jest pieszczotliwie.

Qra

248. Data: 2009-10-28 19:46:45

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> Bo cipcia jest pieszczotliwie.
>
> Qra
==
A kurwa rzymska ? :o/

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------

249. Data: 2009-10-28 19:52:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Bo cipcia jest pieszczotliwie.

Nie lubi pieszczot? Czy konkurencji?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

250. Data: 2009-10-28 20:09:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie fun.fire -`@'- house.club <v...@i...pl> tak oto plecie:

> ==
> Chcesz mnie sądzić, kurwo rzymska ? :o/
> A przed jakim sądem, boskim czy ziemskim ?

Grodzkim.

Qra, mcr

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...