Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

441. Data: 2009-11-02 23:32:00

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 00:30:19 +0100, XL napisał(a):

> Pij albo nie pij ;-P

...that is the question...
--

Ikselka.

442. Data: 2009-11-02 23:37:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tak, ponad 19 lat. Czyli tyle, ile żadna z kobiet tu w grupie nie
> przepracowała.

I żadnej przyjemności z kontaktu z uczniami?

> Nie, nie spotkałam się. Ale że kłamią, mówiąc to - wiele razy. Dlatego tak
> źle oceniam środowisko nauczycielskie, bo w nim ci, co naprawdę kochają
> uczyć bez względu na wszystko, są wypierani jak dobry pieniądz przez zły.

A jako uczeń spotkałam, nie jeden raz. Na szczęście.

> Ty ją masz? - to dlaczego zupełnie mnie nie odbierasz?

Mam aż za bardzo. Cięgle dostaję po dup*ie, bo się nad czyimś losem
pochylam a nie własnym. Widzisz XL, odbieram, staram sie zrozumieć, a
jak dostaję po mordzie związkiem małpek i człowieka, to mi cycki opadają.
--

Paulinka

443. Data: 2009-11-02 23:38:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Paulinę suszy ;-)))

Szedł Sasza suchą szosą.

--

Paulinka

444. Data: 2009-11-03 05:45:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> Dnia Mon, 02 Nov 2009 23:12:28 +0100, Paulinka napisaďż˝(a):

> A faceta z psem ju� nie? - jak to? Przecie� ma��e�stwa hetero
przekraczajďż˝
> juďż˝ granice gatunku, a homo w (nomen omen) tyle???
> ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

To straszne Ikselcia, co ci geje wyprawiają, adoptują dzieci,
Ikselacia spokojnie, nie denerwuj się, uważaj na seduszko, bo nam
jeszcze zejdziesz;)=====================

Polscy geje zostają ojcami. Dzieci szukają w sieci

Zobacz, jak omijają procedurę adopcyjną.

Homoseksualiści z Polski znaleźli sposób na adopcję dzieci. W
internecie pojawiły się ogłoszenia, w których zachęcają matki do
zrzeczenia się praw do dziecka. Ale tak, by formalnie to gej był
ojcem.

Wystarczy, że w odpowiednim formularzu, wypełnianym po urodzeniu
dziecka, rubrykę "matka" kobiety pozostawią pustą albo podpiszą
dokument o zrzeczeniu się dziecka. W rubryce "ojciec" matka musi też
wpisać dane geja - przekonuje Arkadiusz Karski, aktywista ruchu
gejowskiego.

http://www.sfora.pl/Polscy-geje-zostaja-ojcami-Dziec
i-szukaja-w-sieci-a13317-30

445. Data: 2009-11-03 07:33:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Sam
> mam wiele wad, czasem reaguję bardziej dziecinnie niż Ty w opisanej
> sytuacji- ale nie gniewam się, jak ktoś mi to wytknie.

Ale denerwujesz się, denerwujesz się, denerwujesz się jednak.

Qra

446. Data: 2009-11-03 07:36:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Jest sporo osób na p.s.p., które są bardzo aktywne, a nie zamieniły ze mną
> słowa, więc jak widzisz z braku laku...

Boją się spadających liści.

Qra, jesiennie

447. Data: 2009-11-03 07:37:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Weź już Qra przestań.

W życiu!

Qra

448. Data: 2009-11-03 07:40:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Qra, jesteś dziś chyba w złej formie.

Dziękuję za troskę.

Qra

449. Data: 2009-11-03 07:40:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Cieszę się, że też widzisz powód do radości!

Qra

450. Data: 2009-11-03 07:56:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> czy jeśli napiszę: rotfl będzie to równie niestosowne co: plonk
> tylko z drugiego końca skali? tak się zacząłem zastanawiać :)))))

Mogą Ci tego nie wybaczyć.

Qra

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...