Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

451. Data: 2009-11-03 09:32:18

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hcon06$c4h$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ale denerwujesz się, denerwujesz się, denerwujesz się jednak.

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????!!!!!!!!!!!!!!
!NIGDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

452. Data: 2009-11-03 09:33:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> W życiu!

Myślałem, że bliżej Ci do kaczuszki:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

453. Data: 2009-11-03 09:37:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Mogą Ci tego nie wybaczyć.

na ich miejscu bym chyba tak zrobił

454. Data: 2009-11-03 09:40:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????!!!!!!!!!!!!!!
!NIGDY!!!!!!!!!!!!!!!!
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

To tak samo jak ja!
Po prostu inne człowieki źle widzą!!!

Qra

455. Data: 2009-11-03 09:42:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Myślałem, że bliżej Ci do kaczuszki:-)

Raczej do pawia. Ładne ogony i nie pływamy.

Qra

456. Data: 2009-11-03 09:50:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> na ich miejscu bym chyba tak zrobił

O Ty kłamco! NIGDY na ich miejscu nie będziesz

serdecznie pozdrawiam

Chiron

457. Data: 2009-11-03 10:15:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Dla mojego dobra ;-)

Wrzucasz do KF wszystkich, którzy Ci psują humor, bo np. niczego Ci nie
zazdroszczą? :)

Ewa

458. Data: 2009-11-03 10:21:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> O Ty kłamco! NIGDY na ich miejscu nie będziesz

e tam, podejdę w tramwaju, szczele w pysk i zrzucę z krzesełka.
potem to już pesteczka.

459. Data: 2009-11-03 10:24:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> e tam, podejdę w tramwaju, szczele w pysk i zrzucę z krzesełka.
> potem to już pesteczka.

Ludzie!!!!!!!!!!!!Czymajcie mie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ale
kłamie!!!!!!!!!!!!!!W Radomiu nie ma tramwajów!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

460. Data: 2009-11-03 10:30:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> czy jeśli napiszę: rotfl będzie to równie niestosowne co: plonk
> tylko z drugiego końca skali? tak się zacząłem zastanawiać :)))))

Nie wiadomo, co na to ten drugi koniec sali.

Ewa

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...