Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

71. Data: 2009-10-26 21:47:57

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jak łatwo można zaskarbić wszelkim projektom aprobatę mamuś, roztaczając
> zachwyty n.t. "cywilizacyjnego nadrozwoju" ich dzieci...

Poklepaliście się po pleckach, a fakty są takie, że w okresie
przejściowym większość rodziców nie posłała swoich dzieci do szkoły.

--

Paulinka

72. Data: 2009-10-26 21:49:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A żebys wiedziała - 29 stopni w kuchni mam :-)

To laptoka przenieś sobie w ciekawsze i mniej grzejące zwoje mózgowe
miejsce.

--

Paulinka ciocia dobra rada

73. Data: 2009-10-26 21:50:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:44:33 +0100, Paulinka napisał(a):

> Za Kancelarią " Anarchiaaa, anarchiaaa"

> Ten wolny czas u rodziców to jest z powietrza dany. Ludzie pracują. Po
> to są między innymi przedszkola, gdzie ludzie z odpowiednim
> wykształceniem się zajmują dziećmi.

Jakby kobiety nie zajmowały miejsc pracy mężczyznom, zaspokajając swoje
chore ambicje bycia "niezależnymi", toby mężczyźni mieli lepszą motywację,
lepiej zarabiali, a dzieci mogłyby zaznawać domowej sielanki przy matce jak
najdłużej, co zawsze lepiej im służyło, niż przebywanie w ochronce pod
okiem obcych sobie osób. A owe legendarne "umiejetności współżycia w
grupie" rozwijane byłyby jak niegdyś - na podwórku wśród licznych
rówieśników, pod okiem mamy patrzącej przez okno a także, co najwazniejsze,
w licznej rodzinie, nie tylko licznej "dzieciowo", ale i pokoleniowo.
--

Ikselka.

74. Data: 2009-10-26 21:51:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:46:06 +0100, Paulinka napisał(a):

> Oddaj do sióstr. Tylko zapisy jeszcze w wieku płodowym przyszłego
> przedszkolaka są.

Atam, proboszcz pomoże, tak samo, jak pomógł w przyjęciu do Liceum
Katolickiego :-)
--

Ikselka.

75. Data: 2009-10-26 21:57:19

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hc54tg$g8e$2@node1.news.atman.pl...
XL pisze:

> [...]

Ten wolny czas u rodziców to jest z powietrza dany. Ludzie pracują. Po
to są między innymi przedszkola, gdzie ludzie z odpowiednim

Wiesz- sprowadzając do absurdu: robot pilnujący dzieci, wykonujący doskonale
program. Jak trzeba- to nakarmi, przewinie, wykąpie- nigdy nie da się
wyprowadzić z równowagi- ma tylko jeden feler...ten sam, co wychowawczyni:
nie kocha dziecka.
Od wychowania są rodzice. W przypadku małego dziecka- niepowtarzalną i
niezastąpioną rolę pełni matka.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

76. Data: 2009-10-26 21:57:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:47:57 +0100, Paulinka napisał(a):

> Poklepaliście się po pleckach, a fakty są takie, że w okresie
> przejściowym większość rodziców nie posłała swoich dzieci do szkoły.

I O TO CHODZI - niech sobie dziecko jescze rok pobędzie w domu :-)

A po drugie serio: nie zrobili tego mądrzy rodzice, którzy wiedzą, że
propaganda "świetlanych szkół dla maluchów" to czysta fikcja i pic na wodę:
szkoły generalnie nie są przygotowane na przyjęcie tak małych dzieci -
szczególnie dobrze wiedzą to rodzice mający już starsze dzieci w szkołach,
gdzie pomimo zaleceń oddzielenia dzieci starszych od młodszych pełną parą
funkcjonuje fikcja "dwóch osobnych wejść" itd. Ponadto oni najlepiej
wiedzą, że wyrywanie malucha ze znanego środowiska w tym wieku i ganianie
go do odrapanej, ubogiej w pomoce i podstawowe sprzęty szkoły, pod opiekę
zniecierpliwionej swą bezradnością nauczycielki, jest idiotyzmem.
--

Ikselka.

77. Data: 2009-10-26 21:58:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:49:42 +0100, Paulinka napisał(a):

> To laptoka przenieś sobie w ciekawsze i mniej grzejące zwoje mózgowe
> miejsce.

Do sypialni? - tam mam najzimniej, bo tak lubię, ale tam co innego mnie
grzeje...
:-)
--

Ikselka.

78. Data: 2009-10-26 21:59:41

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najwazniejsze,
> w licznej rodzinie, nie tylko licznej "dzieciowo", ale i pokoleniowo.

Dokładnie:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

79. Data: 2009-10-26 22:03:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:59:41 +0100, Chiron napisał(a):

> czas.

> jak
> najwazniejsze,
>
> Dokładnie:-)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Dzienks. Widzę, że znowu sama siebie pochwalam ;-)
--

Ikselka.

80. Data: 2009-10-26 22:03:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> najdłużej, co zawsze lepiej im służyło, niż przebywanie w ochronce pod

Znasz jakiś kraj, gdzie tylko mężczyźni pracują (w sensie łupy zbierają,
bo mi zaraz z Indianami wyjedziesz)?
Mężczyźni to nie zawsze są super bohaterowie. Jest w PL sporo zawodów
mało płatnych, są ludzie niezaradni. Jeżeli głowa rodziny, czyli mąż
siedzi na kasie w markecie za 1200 zł netto i ma utrzymać 3 osobową
rodzinę, to chylę czoła. Chyba jedzą codziennie chleb z margaryną albo
doją z opieki społecznej. Myślę, że w takiej rodzinie dziecko czuje się
świetnie, mama i tata się zabijają, żeby zaoszczędzić na bilet do kina,
bo w szkole jest wycieczka na seans.

> [...]
> rówieśników, pod okiem mamy patrzącej przez okno a także, co najwazniejsze,
> w licznej rodzinie, nie tylko licznej "dzieciowo", ale i pokoleniowo.

'Kiedyś' to się nawet za wodę nie płaciło. Czasy się zmieniły. Ten
opluwany przez wszystkich socjalizm, robotniczym rodzinom coś jednak
dał, chociażby mieszkania zakładowe.
Spróbuj teraz spłacać kredyt za mieszkanie przy jednej pensji. Powodzenia.

--

Paulinka

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...