Kiedy mlode ziemniaki

11. Data: 2004-06-21 07:52:38

Temat: Re: Kiedy mlode ziemniaki
Od: "krycha" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:007801c45644$8932f700$3f7163d9@d3h6c1...
(...)
> no ale kiedy pora na jego wykopanie
> ?
> wykopalem 2 glowki
> ale wydaja mi sie male
> :(
> fakt
> niezasilalem go nawozami
> niepodlewalem
> a po trzecie
> zamiast kupic"sadzeniaki " po prawie 16 zl za kilogram
> kupilem w spozywczym chinski czosnek po okolo 3 zl za kilogram (...)

Podobno to "coś chińskiego" nie nadaje się na 'sadzeniaki'.
Sama miałam trzy próby uprawy takiego czosnku,
nie udawała się.
A takich odpowiednich do sadzenia, nie udało mi się
kupić.

pozdrawiam Krycha

12. Data: 2004-06-21 12:58:33

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@g...pl> wrote in news:5s36bc.8fc.ln@dns.zkz.com.pl:

> [...]

> Sama miałam trzy próby uprawy takiego czosnku,
> nie udawała się.
> A takich odpowiednich do sadzenia, nie udało mi się

To tak, jak my.. W tym roku mielismy chinczyka i osiagnal oszalamiajaca
srednice 1.5 w porywach do 2.5 cm..
Znaczy nie nadaje sie..
Pozdrowienia - Ewa Sz. podlamana wizja sosu pomidorowego bez czosnku

13. Data: 2004-06-21 23:01:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> To tak, jak my.. W tym roku mielismy chinczyka i osiagnal oszalamiajaca
> srednice 1.5 w porywach do 2.5 cm..
> Znaczy nie nadaje sie..
:(
znaczy juz go mozna wykopac
a wlasnie tymi 2 -2,5 cm srednicymi sugerowalem sie
ze jeszcze moze powinien on siedziec w ziemi i rosnac
:)
ale potrzebny mi zagonik na nowy wysiew fasolki szparagowej
i te 20 m.kw bedzie jak znalazl
jutro go wykopie
:))))

> Pozdrowienia - Ewa Sz. podlamana wizja sosu pomidorowego bez czosnku
:))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehhee

do Marty G