Kielki soji

1. Data: 2003-02-28 09:32:04

Temat: Kielki soji
Od: m...@c...uni.torun.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich czytelnikow !

Nabylem kilka dni temu naczynie do kielkowania, wysialem zolta soje,
Minely 4 dni od wysiania. Instrukcja twierdzi ze po takiem czasie
sa do jedzenia. Maja korzonki dlugosci 1 cm. Niestety sa twarde.
Gdzies czytalem ze trzeba je przed spozyciem przegotowac,
gdzie indziej pisali, ze nie trzeba.
Czy ktos z Was ma doswiadczenie w hodowli kielkow soji.

Marek S.

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2003-02-28 10:18:25

Temat: Re: Kielki soji
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@c...uni.torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdzie indziej pisali, ze nie trzeba.
> Czy ktos z Was ma doswiadczenie w hodowli kielkow soji.

***
W hodowli nie mam, ale w jedzeniu i owszem. Na surowo rzeczywiscie sa
twarde, ale np moim dzieciakom smakuja. A do salatek ja je przelewam
wrzatkiem i sa lepsze.
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2003-02-28 15:28:30

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@c...uni.torun.pl wrote:
> [...]
> gdzie indziej pisali, ze nie trzeba.
> Czy ktos z Was ma doswiadczenie w hodowli kielkow soji.

ja ropwniez w hodowli doswiadczenia nie mam, ale sadzac po tych sklepowych
(na tackach sprzedawane, firmy solida), to jeszcze za male skoro maja tylko
centymetr. tamte maja dobrych 5 cm pewnie - tak na oko. i twarde nie sa....

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

Przepisy Makłowicza
Tort bez jaj i mleka
Re: przeklete gruczoly ;) bylo sok z czarnego bzu mojej babci
w radiu wlasnie uslyszalem... CD
Re: wina domowej roboty