kurs rozpoznawania/degustacji win

1. Data: 2003-02-28 09:34:33

Temat: kurs rozpoznawania/degustacji win
Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy ktos slyszal o takich kursach? chcialabym zrobic prezent swojemu
chlopakowi. chodzi o degustacje i rozpoznawanie win.
pozdr

1. Data: 2003-02-28 09:44:03

Temat: Re: kurs rozpoznawania/degustacji win
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh jest takowy w Krakowie :-)
w koncu to pzreciez tylko 2h40 ;-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-28 14:07:55

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> heh jest takowy w Krakowie :-)
> w koncu to pzreciez tylko 2h40 ;-)
> Pozdrawiam
> K.
a gdzie dokladnie?? mysle ze to odpowiadalo by mu najbardziej bo uwielbia
Krakow...

1. Data: 2003-02-28 18:54:26

Od: "cz" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.collegiumvini.pl/

1. Data: 2003-03-04 13:40:25

Od: "ecebulska" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy skąd pytasz? Ja wiem, że w Krakowie jest Akademia Wina na ul
Gołębiej.
Ewa
Użytkownik "Anna" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
> Witam czy ktos slyszal o takich kursach? chcialabym zrobic prezent swojemu
> chlopakowi. chodzi o degustacje i rozpoznawanie win.
> pozdr

Kielki soji
Przepisy Makłowicza
Tort bez jaj i mleka
Re: przeklete gruczoly ;) bylo sok z czarnego bzu mojej babci
w radiu wlasnie uslyszalem... CD