Nadzienie do polędwiczek wp?

1. Data: 2003-02-28 09:58:52

Temat: Nadzienie do polędwiczek wp?
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam witam i o zdrowie pytam. Nowy tu jestem, niesmialy, ale mnie przypililo.
W niedzielę podejmuję gości. Wymyśliłem polędwiczki wieprzowe z aceto balsamico
( juz się marynują), jak to Makłowicz swego czasu podawał. Ale może by te
polędwiczki czym nadziać? Nie śliwkami suszonymi, nie nie. Wiec czym, macie
może jakie propozycje, pomysły , sugestie?

errhile
Czekam czekam czekam

1. Data: 2003-02-28 10:25:39

Temat: Re: Nadzienie do polędwiczek wp?
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może suszone morele?

Aguś

1. Data: 2003-02-28 10:30:57

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

szama:
> Może suszone morele?

rodzynki, migdały, wędzona słonina, Bündner Fleisch (surowa, prasowana i
suszona wołowina), szynka parmeńska, świeże zioła (rozmaryn, tymian,
bazylia, majeranek pasuje świetnie), żółty ser.

Waldek

1. Data: 2003-02-28 10:45:21

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> suszona wołowina), szynka parmeńska, świeże zioła (rozmaryn, tymian,
> bazylia, majeranek pasuje świetnie), żółty ser.

Migdaly, moze nawet migdaly z morelami, ale migdaly kupuje natychmiast!!!I
swieze zioła.
Przy okazji: a skąd się bierze tę surową prasowaną i suszoną wołowinę?

Bardzo wdzięczny za inspirację
errhile

1. Data: 2003-02-28 11:07:38

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Migdaly, moze nawet migdaly z morelami, ale migdaly kupuje natychmiast!!!I
> swieze zioła.
> Przy okazji: a skąd się bierze tę surową prasowaną i suszoną wołowinę?

ostatnio kupiłem w Chur, w Szwajcarii, skąd toto pochodzi. Zobacz w
supermarkietach, może mają. U nas się toto nazywa Bündner Fleisch i
wygląda trochę jak blok czekoladowy. Drogie jak cholera (w przeliczeniu
jakieś 300zł za kilo będzie), ale dobre. Trzeba tylko bardzo cienko
ciąć. Do nadzienia tniesz na łazankowy format, ale cienkie musi być.
Smakuje też na chleb, do gęstej zupy (np. grochówki) albo do krupnika,
którego przepis podawałem przed 2 tygodniami, i który przez nikogo go
nie był skomentowany.

Waldek

1. Data: 2003-02-28 12:01:10

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz w > supermarkietach, może mają. U nas się toto nazywa Bündner Fleisch
> wygląda trochę jak blok czekoladowy. Drogie jak cholera (w przeliczeniu
> jakieś 300zł za kilo będzie>

No to u nas pewnie po 1000 zl kilo, za rarytność, jeśli w ogóle, bo naprzykład
takiego serka szwajcarskiego Schabziger nijak dopaSć nie mogę, w ogole nie
słyszeli....
errhile, serojad

1. Data: 2003-02-28 15:39:46

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polędwiczki czym nadziać? Nie śliwkami suszonymi, nie nie. Wiec czym, macie
> może jakie propozycje, pomysły , sugestie?

bardzo cie proszę o przepis na tą marynate bo nie mam
zrobiłam bez marynaty i tezbyło
pyszne !
ale ja robiłam ze sliwkami
ale myśle że po marynacie bedzie jeszcze lepsze

kurs rozpoznawania/degustacji win
Kielki soji
Przepisy Makłowicza
Tort bez jaj i mleka
Re: przeklete gruczoly ;) bylo sok z czarnego bzu mojej babci