a poniewaz paczkow bylo mi malo...

1. Data: 2003-02-28 10:53:58

Temat: a poniewaz paczkow bylo mi malo...
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a na faworki to jednak mi czasu i sil zabraklo, zrobilam taki oto
deserek:

Pokrojony banan + kiwi w kostkach + bita smietana + rodzynki + polewa
czekoladowa + platki migdalowe.

Ja wiem, ze to proste i banalne, ale takie smaczne bylo! Przy okazji po raz
pierwszy w zyciu uzylam do ubijania smietany smietanfix i stwierdzam, ze to
jej to! Smietana sie trzymala, ze ha! A ubijalam trzepaczka, bo nie mam
miksera :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."