Kłamstwo!?

21. Data: 2022-10-01 00:27:12

Temat: Re: Kłamstwo!?
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-09-30 o 10:41, Kviat pisze:

Weź się koleś nie wpierdalaj jak dorośli rozmawiają, szczekaj sobie z
podobnymi sobie anonimami.

Dębska

22. Data: 2022-10-01 02:15:18

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2022 o 00:27, PD pisze:
> W dniu 2022-09-30 o 10:41, Kviat pisze:
>
> Weź się koleś nie wpierdalaj jak dorośli rozmawiają, szczekaj sobie z
> podobnymi sobie anonimami.

Dorośli z umysłami dzieci. Zapomniałeś(aś) dodać.

Dopóki dzieci bawią się klockami, to nie ma w tym nic złego, ale gdy
zaczynają szczekać pod dyktando fiutina, to zabawa się kończy,
więc weź się nie wpierdalaj w proces wychowawczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2022-10-01 08:33:24

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-01 o 02:15, Kviat pisze:

> Dorośli z umysłami dzieci. Zapomniałeś(aś) dodać.

Nic nie zapomniałem dodać, chcesz coś powiedzieć - mów we własnym imieniu.

> Dopóki dzieci bawią się klockami, to nie ma w tym nic złego, ale gdy
> zaczynają szczekać pod dyktando fiutina, to zabawa się kończy,
> więc weź się nie wpierdalaj w proces wychowawczy.

Aby wychowywać, trzeba mieć jakiś autorytet u wychowanków. A jest tak,
że od gówna którym tu błyszczysz nawet muchy uciekają.

PD

24. Data: 2022-10-01 11:37:54

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2022 o 08:33, PD pisze:

> Nic nie zapomniałem dodać, chcesz coś powiedzieć - mów we własnym imieniu.

Napisałem.

> Aby wychowywać, trzeba mieć jakiś autorytet u wychowanków.

Niekoniecznie.
https://sw.gov.pl/aktualnosc/zaklad-karny-w-potulica
ch-wychowawca-wiezienny-w-oku-kamery

> A jest tak,
> że od gówna którym tu błyszczysz nawet muchy uciekają.

Muchom wszystko się z gównem kojarzy. Nie moja wina.
Ważne, że uciekają. Oby jak najszybciej i jak najdalej.
I żeby nie wracały.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2022-10-01 14:22:18

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2022 o 19:40, PD pisze:

> Fakty bombę wykluczają, pośliźnięcie się tupolewa na skórce od banana
> również te same fakty wykluczają :) Ale na co wskazują? Bo nie wiem o
> czym mówimy.
>
> PD

Podejrzewam że twoje fakty jej nie wykluczają, a wręcz odwrotnie ona
jest sednem sprawy. Tymczasem masz cokolwiek poza teorią miotającego się
od koncepcji do koncepcji Macierewicza na potwierdzenie tego?  A moja
teoria? - Mgłę wszyscy widzieli, o latającym nad lotniskiem na krótko
przed Tupolewem IŁem też wszyscy wiedzą.

Jak reagować na uliczne molestowanie. WAŻNE!
dissenter browser test
Elektryki to truciciele!
Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
Żegnaj, XX...XL-Elka!