Klaps w imię boga

41. Data: 2020-07-28 22:15:41

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 09:22, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 18:49:16 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rfn42r$fgn$8@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Chyba tylko raz, z świętych, konsekrowanych rąk księdza przyjmowałem, ale mogę się
> mylić(znaczy się prawdopodobnie ani razu).
>
> Tak mi się przypomniało:
> https://www.youtube.com/watch?v=iWRx8TIbRuQ&feature=
emb_logo
> Pan z obrazka mówi w pewnym momencie"som"(ale "po" chyba normalnie, z małej
litery), to
> symptomatyczne.

//jakis ty, q*wa gupi... to juz nie tylko rence opadajom...!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82
_Chrystusowy_w_Polsce

42. Data: 2020-07-28 22:17:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 09:23, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 18:51:21 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rfn46o$fgn$9@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Zapomniałem o tym, to całkowicie zmienia sprawę, Ziemia jest płaska, przebudziłem
się.

//Ziemnia jest wklensla...

https://usercontent1.hubstatic.com/11967400.jpg

43. Data: 2020-07-28 22:27:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> "z milosci" to ty dostales mocno za malo ;P
> Dlatego jej nie doceniasz, ale nadrobisz ;)

aaa, wiec to doceniasz i prosisz o jeszcze
---
jestes sadystom i szukasz kogos do sadomaso? ;P
Mozna to bylo juz wczesniej wywiesc...ten kult
ego i narcyzm z przenoszonom ambiwalencjom ;)

44. Data: 2020-07-28 22:34:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 15:42, Kviat wrote:

> Zostają takimi głąbami jak ty, którzy nie wiedzą jaki Ziemia ma kształt.

//macie tu tow. kviat... i wezcie se do sztambucha...!

https://usercontent1.hubstatic.com/11967400.jpg

45. Data: 2020-07-28 22:36:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 15:48, Kviat wrote:

> Z instrukcjami z Watykanu?

> W przeciwieństwie do religiantów może :)
> Religianci za niewykonanie instrukcji idą do piekła, a mi to nie grozi :)

//gdzie idom to ich sprawa... ale wy tow. kviat, zastanowcie siem czy
nie jestescie juz w czarnej dupie...?

46. Data: 2020-07-28 22:45:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Religianci za niewykonanie instrukcji idą do piekła, a mi to nie grozi :)

//gdzie idom to ich sprawa... ale wy tow. kviat, zastanowcie siem czy

sugerujesz ze
dla tov kviatovej pieklem jest katoPOland
a PO smierci to siem tylKO utrwali...? ;P
Calkiem mozliwa teoria calkiem calkiem ;)
Bo pieklo to wszak niezgoda na zastanom
gdziebondz nienaruszalnom Rzeczywistosc ;)

47. Data: 2020-07-28 22:57:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 22:45, m...@g...com wrote:

> [...]
> Calkiem mozliwa teoria calkiem calkiem ;)
> Bo pieklo to wszak niezgoda na zastanom
> gdziebondz nienaruszalnom Rzeczywistosc ;)

Pomyslalem raczej o duchowym wnetrzu...

//chyba, ze instrukcja obslugi nie przewiduje innego wnetrza, poza
szeroko rozumnianym, przewodem pokarmowym...?

48. Data: 2020-07-28 23:14:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Calkiem mozliwa teoria calkiem calkiem ;)
> Bo pieklo to wszak niezgoda na zastanom
> gdziebondz nienaruszalnom Rzeczywistosc ;)

Tu i teraz tego za bardzo oddzielic siem z oczywistych przyczyn nie da
bosmy jednosciami psychofizis stond skutki stresu na somie i odwrotnie

//chyba, ze instrukcja obslugi nie przewiduje innego wnetrza, poza
szeroko rozumnianym, przewodem pokarmowym...?
---
materialisci chocby nie wiem jak siem spieli to i tak ich nienawisc
do sfery Ducha w duzej mierze POzostanie uczuciem ich serc/czyli duszy ;)
a ze bendzie miala proPOrcjonalne przelozenie na kloPOty gastryczne... ;P

49. Data: 2020-07-28 23:56:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 23:14, m...@g...com wrote:

> [...]
> a ze bendzie miala proPOrcjonalne przelozenie na kloPOty gastryczne... ;P

Oj, zeby tylko...

//tu pan Siergiej przytacza przyklad kobiety wynioslej...!

"Niedawno znajomy poprosił, abym udzielił konsultacji pewnej
kobiecie.Miałem wolnych czterdzieści minut i zgodziłem
się.Weszła wytworna i bardzo pewna siebie kobieta, usiadła i zaczęła
przyglądać mi się z ciekawością.Miała bardzo dużo prob-
lemów. Wielki egoizm i niezmierne dążenie do dóbr materialnych były
przyczynami zaczynających się chorób. Takich ludzi
trudno leczyć, ponieważ zamykają się przede mną z powodu sceptycyzmu i
niewiary.Wyjaśniam przyczyny, a kobieta zamienia
nasze spotkanie w dyskusję. Ale mimo wszystko powinienem ją przekonać, a
takie ciężkie przypadki pomagają mi znajdować
nowe dowody i wyjaśnienia przyczyn chorób człowieka.
- Jeśli komórka zabiera wszystko tylko dla siebie - wyjaśniam kobiecie -
przez pewien czas jest jej dobrze, ale potem jej
zachowanie niszczy organizm, a razem z nim ginie także ona. Egoizm jest
normą do pewnego stopnia, ale człowiek myślący
tylko o sobie próbuje zabić Boga i wszechświat.Oczywiście nie może to
trwać długo.Wcześniej czy później program zniszczenia
wszechświata powinien być zakryty przez choroby, urazy, nieszczęścia.
- Tak więc proponuje mi pan, żebym uwierzyła w Boga?
-Wiara w Boga to pani osobista sprawa. Ja opisuję przyczyny pani
choroby.Może pani nie wierzyć w Boga, ale powinna
pani kochać wszechświat i jego duszę. Egoizm i nieograniczone dążenie do
dóbr materialnych zabijają najważniejsze uczucie
miłość.Nosi pani w swoim polu program zniszczenia wszechświata i co
najsmutniejsze, nie chce go pani powstrzymać.Znowu
zaczyna się pojedynek na słowa. Nie starcza mi argumentów, aby przekonać
kobietę, ale zaczynam robić to, co się nazywa
oczyszczaniem karmy. Pole się oczyściło, jednak nie jestem zadowolony, a
nawet pojawiło się nieprzyjemne uczucie.
Kobieta traktuje wszystko jak rozrywkę.
- Mówi pan, że nie można zajmować się tylko problemami materialnymi, ale
życie nas do tego zmusza.
-Miałem wiele możliwości zarobienia masy pieniędzy, ale musiałbym przy
tym poświęcić swoje badania.Mam teraz cz-
terdzieści lat, mieszkam w czternastometrowym pokoju mieszkania
komunalnego z czteroosobową rodziną, ale za to mam
możliwość pani pomóc.
I nie tylko pani, także sobie. Kiedy szczęście materialne stoi wyżej niż
potrzeby duchowe - jest to dobro tymczasowe
kosztem śmierci duchowej.Niech pani sobie wyobrazi siebie w restauracji,
gdzie wszystko wokół płonie, a pani spokojnie dojada
ulubione danie.
Obecnie dla wielu ludzi ważniejsze jest to, co leży na talerzu, niż to,
co się dzieje dookoła.
- No i co, wszystkich pan tak leczy?
- Tak, przede wszystkim przez zrozumienie.Ale pomimo powierzchownej
prostoty jest to bardzo niebezpieczne zajęcie
... - Dla pana czy dla mnie?
- Przede wszystkimi dla mnie. - Jak mam to rozumieć?
- Proszę zobaczyć, program zniszczenia wszechświata wynosił u pani
pięćset pięćdziesiąt jednostek, choroba - trzysta
pięćdziesiąt. Teraz: choroba - zero, program zniszczenia - trzysta
pięćdziesiąt. Oznacza to, że wyleczyłem pani ciało, ale nie
ducha, to znaczy naruszyłem główną zasadę - leczenia przez zrozumienie.
Rysuję siebie przed spotkaniem z kobietą i po nim.Na poziomie pola
całkowicie poczerniało moje prawe płuco,wątroba
i podbrzusze.
- Powinienem zapłacić za to, że nie byłem w stanie wyjaśnić pani
przyczyn choroby.
- I co pan zrobi?
- Postaram się znaleźć sposób na przekonanie pani. Jeśli znajdę
przyczynę, dlaczego pani nie przekonałem - będę zdrowy,
jeśli nie - będę musiał zapłacić.
Wtym momencie zrozumiałem popełniony w rozmowie z kobietą błąd.
- Powinienem przekazać w całości informację otrzymaną o pani stanie, a
zrobiło mi się pani żal.Czy powiedziałem, że
mogą się pojawić inne choroby, jeśli nie zostanie przywrócona harmonia?
- Tak.
- Czy pani wie, że zaczyna się u pani rak macicy?
- Zawsze to przeczuwałam i pogodziłam się z tym. Jestem gotowa umrzeć
spokojnie.
- Pani "heroiczna" śmierć niczego nie zmieni. Program rozpadu
wszechświata zostawi pani do odpracowania swoim
dzieciom. Powinna pani myśleć nie o godnej śmierci, ale o ratowaniu
swego ducha i swoich dzieci.
Jakiś czas siedzieliśmy w milczeniu, a ja widziałem, jak w końcu
zdeformowane struktury karmy kobiety zaczynają się
rozprostowywać.Aura kobiety, dotąd prawie zamknięta czarną plamą,
zaczynała się napełniać przelewającym się światłem.
- Oto teraz program zniszczenia wszechświata wynosi zero, choroba -
zero.Teraz i moje płuco oraz wątroba są czyste.
Nic nie mówię kobiecie, ale widzę, że w jej polu nie ma teraz onkologii.
Powinna wiedzieć, że czując miłość do
wszechświata i do Boga, pozbywając się pretensji do otaczającego ją
świata, ratuje siebie od każdej ciężkiej choroby. "

Siergiej_Łazariew_-_Diagnostyka_karmy__tom_1_-_Syste
m_samoregulacji_pola(1).pdf

str. 12

50. Data: 2020-07-29 00:08:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Oj, zeby tylko...
---
No coz. Kiedys zrozumiesz/ i oby przyjmiesz i to co Lazariew przespal ;)
A przespal cale Chrzescijanstwo... ;))

Religiancki śmietnik w głowie
detorexum
Niemcow bijom... w Danzig...!