Klaps w imię boga

31. Data: 2020-07-28 06:08:01

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przyjmowanie Ciała Pana Naszego w Niebiesiech to, jak najbardziej, obrzęd magiczny.
---
"Magiczny" tylKO dla profanow, dla wtajemniczonych w Prawdem to Real jakich malo. ;P
Swojom drogom cos takiego jak "magia" nie istnieje. Magia to POjencie w twojej glowie
na cos czego nie rozumiesz, nie POjmujesz ot jak "hokus POkus". Swojom drogom termin
wzienty z przekrencenia fragmentu tekstu Mszy Swientej PO lacinie: "hoc est corpus
meum"
Czyli cos dokladnie w temacie twojej tezy o "magicznosci" POstaci eucharystycznej
profanie
swientosci Zycia ;)

32. Data: 2020-07-28 06:11:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Cytujesz tutaj bez przerwy bełkot idiotów i szurów, jak nie o karmie, to o
marksizmie i
> orgonie, po co?

//takie czasy... trzeba czytac humbugi... wielkie humbugi...!

HISTORIA SZTUKI TYLKO DLA ORŁÓW

https://www.historiasztuki.com.pl/

WORLDMUSEUM - HISTORIA SZTUKI

https://www.historiasztuki.com.pl/index-sztuka.php

PRAWDZIWA HISTORIA KULTURY EUROPEJSKIEJ

https://www.historiasztuki.com.pl/index-kultura.php

//a po to cytuje zebys nie byl ciemniakiem...
---
Alez on ciemniakiem byl i jeszcze jest...
Jak przeczyta to moze ciut mniej nim...bendzie ;P

33. Data: 2020-07-28 09:08:49

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 21:11:38 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <cad14630-1c49-4240-ad19-48f99df9eba1o@googlegroups.
com>
od m...@g...com :

Ilona:
>//a po to cytuje zebys nie byl ciemniakiem...
>---
Bluesky:
>Alez on ciemniakiem byl i jeszcze jest...
>Jak przeczyta to moze ciut mniej nim...bendzie ;P

No tak, czytanie dzieł człowieka, któremu udowodniono manipulację i kłamstwa
lekarstwem
na ciemniactwo?
Tylko wytrawni szuronauci mogą dojść do takiego wniosku.
No to macie tu jeszcze jedną analizę:

https://www.youtube.com/watch?v=U2hbj3WWooI

"Marks rzekomo (wg Karonia) chce cofnąć ludzkość do "przedkulturowej wspólnoty
pierwotnej" poprzez "niszczenie etosu pracy", podczas gdy sam Marks podkreśla
kolosalne
znaczenie pracy (użytecznej) dla ludzkiej egzystencji, o czym z kolei w kółko gada
sam
Karoń. Co więcej Karoń w 100% zgadza się z ww. poglądem Karolem Marksa.

Nasuwa się więc zasadnicze pytanie: Dlaczego Krzysztof Karoń z jednej strony
konfabuluje
na temat Karola Marksa, by z drugiej strony sam w kółko snuł gawędy o etosie pracy, o
pracy użytecznej rodem z marksowskiego 3-tomowego "Kapitału", którego sam nie raczy
nawet
wpisać w poczet (jego zdaniem) najważniejszych prac teoretycznych marksizmu Karola
Marksa?

Odpowiedź jest jasna i oczywista: Karoń chce wkupić się w łaski prawicy, więc musi
wymyślić coś na tyle oryginalnego żeby zwrócić na siebie uwagę, więc wymyśla wabik w
postaci narracji o Antykulturze zasadzającej się rzekomo na marksizmie, dzięki temu
jest
dość oryginalny, skupia uwagę i może snuć swoje gawędy na ten temat, znajdując
słuchaczy,
z drugiej strony Karoń sam podziela co najmniej szereg poglądów samego Karola Marksa,
które by chciał skutecznie promować, ale żeby być skuteczny z ich promocją na
prawicy,
której marksizm się źle kojarzy, to Karoń nie może sobie pozwolić na ich ostentacyjną
marksistowską afirmację, więc serwuje je ludziom pod płaszczykiem PROGRAMU WIEDZY
SPOŁECZNEJ ukutego rzekomo na bazie "neutralnego, niezideologizowanego oglądu
rzeczywistości".

Oczywiście istnieje teoretycznie rzecz biorąc możliwość, że Karoń jednak nie
konfabuluje
intencjonalnie na temat Karola Marksa, tylko zwyczajnie się pomylił, czegoś nie
doczytał,
czegoś nie zrozumiał. Ale w takim razie skąd te zaskakujące zbieżności?"

Dla mnie osobiście temat się domknął i zamknął.
Amen.

34. Data: 2020-07-28 09:22:01

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 18:49:16 +0100
doszła do mnie wiadomość <rfn42r$fgn$8@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>a ty to gdzie to cialo przyjmujesz, przenosisz sie i wracasz? zajebiste :]

Chyba tylko raz, z świętych, konsekrowanych rąk księdza przyjmowałem, ale mogę się
mylić(znaczy się prawdopodobnie ani razu).

Tak mi się przypomniało:
https://www.youtube.com/watch?v=iWRx8TIbRuQ&feature=
emb_logo
Pan z obrazka mówi w pewnym momencie"som"(ale "po" chyba normalnie, z małej litery),
symptomatyczne.

35. Data: 2020-07-28 09:23:37

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 18:51:21 +0100
doszła do mnie wiadomość <rfn46o$fgn$9@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>no nie pisz takich rzeczy, w pewnych sferach o atlasowcach mowi sie
>plaskoziemcy, namieszasz mu w glowie :]

Zapomniałem o tym, to całkowicie zmienia sprawę, Ziemia jest płaska, przebudziłem
się.

36. Data: 2020-07-28 09:56:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ilona:
>//a po to cytuje zebys nie byl ciemniakiem...
>---
Bluesky:
> [...]

pierwotnej" poprzez "niszczenie etosu pracy", podczas gdy sam Marks podkreśla
znaczenie pracy (użytecznej) dla [...] egzystencji...
---
...glownie wojska...majoncego zaniesc sztandary czerwonej rewolucji proletariackiej
az PO krance ziemi ;P
Przeciez w Usssr.. jak i Prl wszystKO bylo POdPOrzondKOwane glownie wzmocnieniu sily
militarnej
"ukladu" ktory szyKOwal siem do wpieriodu zapadniego. Nawet nowe tory i mosty
budowano prawie wyloncznie na kierunku zapadnim a DOLe to juz wyloncznie... [wiesz co
to som DOLe? gimbusie ;) ]
Zdaje siem Einstein mawial:
"Nie wiem jaka bron bedzie uzyta w IIIWW ale wiem ze w czwartj beda w ruchu wylacznie
maczugi i palki"
To tak aproPOs cofania przez marksizm POstempu cywilizacji ;P

37. Data: 2020-07-28 15:42:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 14:07, trybun pisze:

> A co z dzieciakami które nie chcą mieć mieszane w głowach przez "naukę",

Zostają takimi głąbami jak ty, którzy nie wiedzą jaki Ziemia ma kształt.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2020-07-28 15:48:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 23:28, Ilona pisze:

> Dokladnie wszytko zgodnie z instrukcjom dla aktywistow...

Z instrukcjami z Watykanu?

> i moze, nie
> moze inaczej...?

W przeciwieństwie do religiantów może :)
Religianci za niewykonanie instrukcji idą do piekła, a mi to nie grozi :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2020-07-28 18:57:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2020 o 04:43, m...@g...com pisze:

> ---
> "z milosci" to ty dostales mocno za maly ;P
> Dlatego jej nie doceniasz, ale nadrobisz ;)

aaa, wiec to doceniasz i prosisz o jeszcze

--
gazebo

40. Data: 2020-07-28 22:13:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 09:08, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
sam
> Karoń. Co więcej Karoń w 100% zgadza się z ww. poglądem Karolem Marksa.

//i znow czytales 'po lebkach'... i ch*ja zrozumiales...

Tu masz usupelnienie z pozdrowieniami od pana Krzysztofa...!

"Dziękuję za wysiłek poświęcony krytyce mojej osoby, wiedzy, poglądów i
książki. Bardzo proszę o uzupełnienie listy materiałów źródłowych o
adres mojego kanału
(https://www.youtube.com/user/HISTORIASZTUKI2011/vid
eos), oraz
odpowiedzi na krytyki p. Rojta