Knedle ze śliwkami :-)

1. Data: 2015-09-30 22:18:44

Temat: Knedle ze śliwkami :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro zrobię ich ze 100, zjem 10, resztę zamrożę. Powtórzę to jeszcze za
kilka dni, żeby mieć spory zapas na wypadek nalotu dzieci :-)))
Tylko ze świeżymi śliwkami są dobre knedle, z mrożonymi/słoikowymi to
zupełnie nie to, więc wolę mrozić zrobione w śliwkowym sezonie. Po
rozmrożeniu są jak zrobione przed chwilą.

2. Data: 2015-09-30 22:27:43

Temat: Re: Knedle ze śliwkami :-)
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-30 o 22:18, Ikselka pisze:

> Jutro zrobię ich ze 100, zjem 10, resztę zamrożę. Powtórzę to jeszcze za
> kilka dni

Skąd tyle przestrzeni mrożącej?
Ponad 100 knedli, to by zapełniło jedną trzecią
moich 80 litrów.

3. Data: 2015-09-30 23:35:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2015 22:27:43 +0200, cef napisał(a):

> Skąd tyle przestrzeni mrożącej?
> Ponad 100 knedli, to by zapełniło jedną trzecią
> moich 80 litrów.

Mam dużą zamrażarkę skrzyniową w piwnicy; nie pamiętam już, ile ma litrów,
ale jest wielkości porządnego stołu. Jest zapchana ciągle, więc myślę o
drugiej - żeby mieć osobno warzywa/owoce oraz mięso/tłuszcze/potrawy...

4. Data: 2015-09-30 23:42:21

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-30 o 22:27, cef pisze:

> Skąd tyle przestrzeni mrożącej?
> Ponad 100 knedli, to by zapełniło jedną trzecią
> moich 80 litrów.

jej stary wykuł jej zamrażarkę pod domem, mrozi renifery z kopytami,
morsy i śląskie kluski z dziurką ... znajdzie się miejsce dla takiego CEFA

5. Data: 2015-10-01 00:15:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2015 23:42:21 +0200, iwanos napisał(a):

> jej stary wykuł jej zamrażarkę pod domem, mrozi renifery z kopytami,
> morsy i śląskie kluski z dziurką ...

No żeś mnie rozweselił, dobre, dobre. Ze "starym" pospadaliśmy z krzeseł
:-DDD

6. Data: 2015-10-01 07:06:51

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-30 o 23:42, iwanos pisze:

> jej stary wykuł jej zamrażarkę pod domem, mrozi renifery z kopytami,
> morsy i śląskie kluski z dziurką ... znajdzie się miejsce dla takiego CEFA

Mnie zawsze zastanawiało nie to, jak można znaleźć tyle czasu na robienie
tylu rzeczy w kuchni, ale gdzie trzymać to wszystko co się zrobi.

7. Data: 2015-10-01 11:39:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Oct 2015 07:06:51 +0200, cef napisał(a):

> Mnie zawsze zastanawiało nie to, jak można znaleźć tyle czasu na robienie
> tylu rzeczy w kuchni, ale gdzie trzymać to wszystko co się zrobi.

W bloku to jest problem na pewno, ale ja mam dużą piwnicę, a w niej wzdłuż
ścian wokoło są regały z kątownika, specjalnie zrobione, przymocowane do
ścian na stałe. Jak trochę tam posprzątam, to może zamieszczę zdjęcie :-)

8. Data: 2015-10-01 12:54:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> wrote in message

> Mnie zawsze zastanawiało nie to, jak można znaleźć tyle czasu na robienie
> tylu rzeczy w kuchni, ale gdzie trzymać to wszystko co się zrobi.

A pomyślałeś, że może dużo je i niewiele zostaje do przechowywania? :-)
100 knedli to nie jest wiele jak przyjdą goście i każdy zje po kilkanaście.

9. Data: 2015-10-01 14:21:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Oct 2015 05:54:24 -0500, Pszemol napisał(a):

> "cef" <c...@i...pl> wrote in message

> A pomyślałeś, że może dużo je i niewiele zostaje do przechowywania? :-)
> 100 knedli to nie jest wiele jak przyjdą goście i każdy zje po kilkanaście.

Goście, goście. Nie jem dużo. Jem normalnie.

10. Data: 2015-10-01 17:00:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jem dużo. Jem normalnie.

Każdemu się tak wydaje, nawet grubasom :-D

Grochówka bez grochu...
Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Diabelskie papryczki chili :-)
bezglutenowy chleb z ograniczeniami