ogóreczki na ostro zrobione

1. Data: 2015-09-30 23:50:02

Temat: ogóreczki na ostro zrobione
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam ten przepis by I.

2. Data: 2015-10-01 00:13:28

Temat: Re: ogóreczki na ostro zrobione
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2015 23:50:02 +0200, iwanos napisał(a):

> polecam ten przepis by I.

Fajnie, że Ci przypadły do gustu. Jeszcze lepsze są ze świeżymi ostrymi
papryczkami (papryczki solę razem z ogórkami - jak w przepisie), zamiast
suszonej chili.

3. Data: 2015-10-01 03:29:03

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tak kiedys zrobilem z ostrymi suszonymi przywiezionymi z okolic
Asuanu w proporcji pol na pol i te ogorki zabijaly !!!
ps. ale byly pyszne spozywane po plasterku...

4. Data: 2015-10-01 11:37:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Oct 2015 03:29:03 +0200, Marsjasz napisał(a):

> ja tak kiedys zrobilem z ostrymi suszonymi przywiezionymi z okolic
> Asuanu w proporcji pol na pol i te ogorki zabijaly !!!
> ps. ale byly pyszne spozywane po plasterku...

No wiesz, zależy od mocy papryczek; moje są dosyć ostre, ale nie z tych
najostrzejszych. Kiedyś wsadziłam po jednym całym strączku cayenne do
każdego półlitrowego słoika leczo - nie dało się to zjeść :-D

Knedle ze śliwkami :-)
Grochówka bez grochu...
Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Diabelskie papryczki chili :-)