Kolendra - czym ja zastapic??

1. Data: 2003-09-09 09:37:35

Temat: Kolendra - czym ja zastapic??
Od: "dakid" <d...@w...multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tematcie?? Właśnie mam usmażyć kurczaka do potrawy dodając łyżke
kolendry, niestety nie mogę jej nigdzie kupić ani nikt w sklepie nie wie
czym to zastąpić??
Pomóżnie bo zaczynam przyrządzać danie o 13.00:)

dzieki z góry

--
POZDR DaKid

1. Data: 2003-09-09 10:36:57

Temat: Re: Kolendra - czym ja zastapic??
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

dakid:
> [...]
> czym to zastąpić??
> Pomóżnie bo zaczynam przyrządzać danie o 13.00:)

niczym. Kolendra ma specyficzny smak. Możesz dac curry, ale to coś
innego, choć też zawiera kolendrę. Za PRLu kupowałem kolendrę w
Herbapolu, może jeszcze mają?

Waldek

1. Data: 2003-09-09 12:50:43

Od: "Grzegorz Meisel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
no oczywiscie ze w sklepie zielarskim -takowy prowadze i mam ja na
polce.wiec jakby co to zapraszam:)
grzegorz

1. Data: 2003-09-09 12:52:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Meisel wrote:

> hej
> no oczywiscie ze w sklepie zielarskim -takowy prowadze i mam ja na
> polce.wiec jakby co to zapraszam:)

A masz też czarnuszkę?

Krycha

1. Data: 2003-09-09 13:09:13

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Meisel:
> hej
> no oczywiscie ze w sklepie zielarskim -takowy prowadze i mam ja na
> polce.wiec jakby co to zapraszam:)
> grzegorz

a gdzie ten sklep?

Waldek

1. Data: 2003-09-09 16:10:54

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dakid wrote:

> [...]
> czym to zastąpić??
> Pomóżnie bo zaczynam przyrządzać danie o 13.00:)

Niczym nie zastepuj. Kup swierza, bedzie pycha! ;)
Swierza kolendre mozna czseto kupic w supermarketach (np. Carrefour
Glebocka). Jest w doniczce, wiec sie trzyma pare dni.
Drugim zrodlem, ktore znam sa sklepy Asian Foods (Galeria Mokotow,
Poznanska, Geant Jubilerska).
Pozdr.,

Shrek

1. Data: 2003-09-09 19:14:52

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Shrek wrote:

> [...]
> Glebocka). Jest w doniczce, wiec sie trzyma pare dni.
> Drugim zrodlem, ktore znam sa sklepy Asian Foods (Galeria Mokotow,

a jak komuś do Warszawy nie po drodze? Polecam sklepy sieci Vinh Loi, jest
ich dużo, w Niemczech i Holandii chyba też.
Do kuraka pieczonego wolę jednak kolendrę ziarnistą. Zielona jest super do
curry. Takie kury curry.

Waldek

1. Data: 2003-09-10 11:39:48

Od: "Grzegorz Meisel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
z czarnuszka jest ostatnio klopot nie moge jej uswiadczyc nigdzie ale moze
sie pojawi niespodziewanie-dac znac :) ?
pozdrawiam
grzegorz

1. Data: 2003-09-10 11:41:48

Od: "Grzegorz Meisel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

na poludniu Polski, Wodzislaw sl
pozdrawiam
grzegorz
> a gdzie ten sklep?
>
> Waldek

co na obiad?
RE: Absynt
cynamonowa guma do żucia
Kuchnia gazowo-elektryczna ?
Pytanie do wielbicieli kuchni azjatyckiej.