RE: Absynt

1. Data: 2003-09-09 06:32:39

Temat: RE: Absynt
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

ale wiku wiku :)
jakiego samozaparcia? ja wiem, ze picie czeskiego absyntu jak wodki
moze byc trudne. Ale trafil mi sie kiedys portugalski (chyba)
do skonsumowania i... nie wiem jakim cudem, ale mozna go pic jak wode.
znaczy ha dwa o. wchodzi jak w maslo :) wielka butelka szybko znikla,
a specyficzne wlasciwosci odczuwalne :)

serdecznie polecam nieczeski absynt :)

--
s...@c...pl
s...@o...pl

1. Data: 2003-09-09 09:13:51

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

RECEPTION wrote:

> serdecznie polecam nieczeski absynt :)

ja rzeczywiscie mialem do czynienie tylko z czeskim (oj nie jeden raz :)
i tego pic sie jak wode nie da :) trzeba z cukrem (niektorzy podpalaja,
ja bym goracego juz chyba nie przelknal)
swoja droga, jak to jest z absyntem w polsce ??? legalny czy nie ?
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-09 09:38:33

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swoja droga, jak to jest z absyntem w polsce ??? legalny czy nie ?

Absynt nigdy nie był w Polsce nielegalny. Był produkowany we Francji
głównie i tam jego produkcja została zakazana. Oficjalnie z powodu
dużej zawartości niewątpliwie szkodliwych glikozytów , a nieoficjalnie
pod wpływem koniakowego lobby. Obecnie produkowane absynty mają bardzo
niewielką zawartość absyntyny i nie mają takiego działania jak dawniej

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

1. Data: 2003-09-09 17:41:22

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiku,
Podsylam link z krótka historia absyntu.
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/1002
Z tego co wiem, w Polsce nie jest on dopuszczony do sprzedazy.

Pozdrawiam,
Kasia

cynamonowa guma do żucia
Kuchnia gazowo-elektryczna ?
Pytanie do wielbicieli kuchni azjatyckiej.
knedle słowackie/pażaki
tort