Kominek i podczerwień

21. Data: 2014-11-28 17:45:19

Temat: Re: Kominek i podczerwień
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Frez wrote:

> Ludzie! Wydawało mi się,ze temat jest prosty: jaki parawan i z czego.

z niczego. Bo on na to co chesz nie działa

> Tymczasem mówicie tu o metafizyce i innych aspektach budowlanych.
>
> Proste -jak jest za gorąco, to stawiam parawan i tyle.

chyba, że go zbudujesz z ogniodpornej wełny. Zrozum wreszczie, ze
parawan służy do łapania iskier. Nie zniknie automagicznie
wypromieniowanego ciepła.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

22. Data: 2014-11-28 18:20:31

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 15:58:08 +0100, Frez napisał(a):

> A jesteś w stanie dostrzec różnice posadowienia tekstylnego fotela w
> odległości 1m od kominka a siatkowego parawanu?

Jak parawan się rozgrzeje, to różnica będzie praktycznie żadna.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

23. Data: 2014-12-01 08:38:42

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Frez" <f...@g...com> wrote in message
> A jesteś w stanie dostrzec różnice posadowienia tekstylnego fotela w
> odległości 1m od kominka a siatkowego parawanu?

parawan ochroni przed iskrami, bedzie w pewnym stopniu chlodzony
przeplywajacym powietrzem i bedzie mial jakas bezwladnosc w stosunku do
kominka, rzedu kilkudziesieciu sekund - kilku minut w zaleznosci od wagi

ale przy tandecie jak np. 3kg siatki na stelazu wiekszej roznicy
raczej nie odczujesz

--
http://db.org.pl/

24. Data: 2014-12-01 11:11:51

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 listopada 2014 15:58:10 UTC+1 użytkownik Frez napisał:

> A jesteś w stanie dostrzec różnice posadowienia tekstylnego fotela w
> odległości 1m od kominka a siatkowego parawanu?

Nie ma istotnej różnicy w przepływie ciepła dopóki nie odprowadzisz go na zewnątrz
(jest w fizyce takie prawo jak zachowania energii). Taki parawan chroni przed iskrami
i rozprowadza ciepło przez nieco większą powierzchnię niż szyba czyli zamiast 200
będzie miał tylko 160 stopni.
Może jeśli zbudujesz go jak radiator i połączysz z ogrzewaniem, czyli coś jak płaszcz
wodny tylko w postaci parawanu to masz szansę na osiągnięcie efektu. Ciekawe,
ciekawe, pisz jak się uda.

--
ZZ@private

25. Data: 2014-12-03 17:42:08

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-01 11:11, ZbyszekZ pisze:

> [...]
płaszcz wodny tylko w postaci parawanu to masz szansę na osiągnięcie efektu. Ciekawe,

A niech sie odprowadza w dowolnym kierunku, za wyjątkiem prostopadłego
od szyby;-)
Może nie odprowadzić, a rozproszyć.

26. Data: 2014-12-03 18:20:25

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 grudnia 2014 17:42:19 UTC+1 użytkownik Frez napisał:

> [...]
ciekawe, pisz jak się uda.

> A niech sie odprowadza w dowolnym kierunku, za wyjątkiem prostopadłego

Lustro.

Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
Dźwignie do zaworów kulowych
Maryland Judge James J. Lombardi CRAVING Young Judicial CUNT
Odszkodowanie za zalenie mieszkania
Boazeria - zrywac czy zostawic ??