Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami

11. Data: 2009-07-29 06:21:20

Temat: Re: Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Od: KRZYZAK <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisali:

> tak z ciekawosci - parking przed supermarketem i strefa zamieszkania - nie
> widzisz zadnego dziwactwa takiej konstrukcji?

Mozna tez mieszkac w jeziorze ;>

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

12. Data: 2009-07-29 06:24:06

Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Budzik wrote:
> Pisze o tym, ze wlasnie takie machlojki typu "zrobimy parking przed
> marketem strefa zamieszkania" sa nielogiczne.

Nie parking strefą zamieszkania tylko parking jak strefa zamieszkania.
Możesz sobię ją nazwać strefą parkingową.

13. Data: 2009-07-29 10:16:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail k...@k...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> Mozna tez mieszkac w jeziorze ;>

nadal nie widzisz dziwactwa?

"W demokracji wolno głupcom głosować,
w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

14. Data: 2009-07-29 11:05:58

Od: Piotr M <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Budzik napisał(a)

> Osobnik posiadający mail k...@k...com napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:

> nadal nie widzisz dziwactwa?

Witaj

Nie nie widzę bo Parking przed supermarketem osiedlowym jest częścią
infrastruktury potrzebnej mi do mieszkania
Czasem potrzebne jest żeby przepisy były nie do określone bo tak łatwiej
logiczniej

--
Piotr M :)

15. Data: 2009-07-29 13:12:01

Od: "WWW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

reasumujac :
skoro parkingi supermarketow sa prywatne i tam kodeks drogowy nie obowiazuje
tam mozna jezdzic bez prawa jazdy, po pijaku itd... nie stosujac sie do
przepisow
kodeksu drogowego
fajnieeeeeeeeeeeeee

16. Data: 2009-07-29 13:37:01

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:28072009.426FBB80@budzik61.poznan.pl...
> [...]
>
> tak z ciekawosci - parking przed supermarketem i strefa zamieszkania - nie
> widzisz zadnego dziwactwa takiej konstrukcji?

Ja pokazuję tylko prawną możliwość rozwiązania problemu już teraz, bez
konieczności wprowadzania dodatkowych regulacji prawnych.

A Ty za bardzo przywiązujesz się do etykiet ;-)

Strefa zamieszkania to strefa która spełnia odpowiednie wymogi prawne,
niekoniecznie musi tam ktoś mieszkać. To może być także np. droga do placu
zabaw, droga dojazdowa wewnątrz szkoły, droga w parku itp. - generalnie w
miejscach, gdzie mocno przemieszany jest ruch pieszy i samochodowy i
wskazane jest zapewnienie większego bezpieczeństwa pieszym oraz uregulowania
parkowania pojazdów.

Zanim następnym razem wykpisz - dowiedz się trochę więcej CO chcesz wykpić.

LM

17. Data: 2009-07-29 13:43:50

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:29072009.36E01B1A@budzik61.poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail r...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:

> nie rozumiesz.
> nie pisze o tym, czy wprowadzenie na parkingu zasad *rodem* ze strefy
> zamieszkania ma sens czy nie.
> Pisze o tym, ze wlasnie takie machlojki typu "zrobimy parking przed
> marketem strefa zamieszkania" sa nielogiczne.
> No bo kto, bez dokładnego wczytywania sie w ustawe, skojarzy ze parking
> jest strefa zamieszkania?

Tego nie trzeba kojarzyć - zanim po raz kolejny wykażesz się ignorancją,
może poświęć 5 minut na zapoznanie się z tematem?
Strefę zamieszkania OZNAKOWUJE się konkretnymi znakami przewidzianymi w
kodeksie drogowym - i to jest jasne dla każdego kierowcy.
Tak naprawdę wystarczy 3 kroki na dzisiaj:
1. Przygotowanie projektu organizacji ruchu pojazdów i odpowiednie
oznakowanie terenu (już jest na parkingach)
2. Zgłoszenie parkingu jako strefy zamieszkania do gminy i uzyskanie zgody
3. Oznakowanie terenu odpowiednimi znakami przewidzianymi dla strefy

I to wszystko - a skutek? Ograniczenie ruchu pojazdów do 20 km/h,
pierszeństwo pieszych przed pojazdami, zakaz parkowania poza miejscami
wyznaczonymi, obowiązywanie pozostałych przepisów ruchu drogowego, prawo i
obowiązek interwencji policji i straży miejskiej.

A to wszystko bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek uregulowań
prawnych - lekko, szybko, łatwo i tanio. Trzeba tylko chcieć i odrobinę
pomyśleć.

LM

18. Data: 2009-07-29 20:40:45

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-07-2009 o 15:12:01 WWW <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> obowiazuje
> tam mozna jezdzic bez prawa jazdy, po pijaku itd... nie stosujac sie do

Ale o co chodzi?

SKoro moje mieszkanie jest pryuwatne, to mogę sobie w nim chodzić nago, a
po ulicy nie.

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

19. Data: 2009-07-30 05:31:28

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A to wszystko bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek uregulowań
> prawnych - lekko, szybko, łatwo i tanio. Trzeba tylko chcieć i odrobinę

i juz widze te patrole pilnujace czy na pustym parkingu zatrzymam sie na 10
kolejnych znakach stop. Kolejne miejsce, ktore okaze sie na tyle
niebezpieczne, ze trzeba tam chowac sie "w krzakach".

"Czy ty jesteœ normalny, czy tylko listonoszem?"
by Jenka

20. Data: 2009-07-30 05:50:53

Od: "WWW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> napisał w wiadomości

> Ale o co chodzi?
>
> SKoro moje mieszkanie jest pryuwatne, to mogę sobie w nim chodzić nago, a
> po ulicy nie.

no wlasnie o to chodzi :-)))

Pozdrawiam Romek Z.

Dofinansowanie rehabilitacji.
Aparaty ortopedyczne Warszawa - gdzie ?
miejsca parkingowe dla ON
jaki proggram
ludzie doswiadczeni z problemem braku stop