Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami

21. Data: 2009-07-30 13:58:02

Temat: Re: Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> napisał w wiadomości
news:op.uxujp7jpdjs444@adam...

> Ale o co chodzi?
>
> SKoro moje mieszkanie jest pryuwatne, to mogę sobie w nim chodzić nago, a
> po ulicy nie.

Po parkingu przed supermarketem też raczej nie - nawet jeśli jesteś
właścicielem tegoż supermarketu a co za tym idzie i parkingu. Widzisz
różnicę?

LM

22. Data: 2009-07-30 14:24:04

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:30072009.6F4C3ED4@budzik61.poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail l...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
> co następuje:

> i juz widze te patrole pilnujace czy na pustym parkingu zatrzymam sie na
> 10
> kolejnych znakach stop. Kolejne miejsce, ktore okaze sie na tyle
> niebezpieczne, ze trzeba tam chowac sie "w krzakach".

Sposób i zakres egzekwowania, to jakby ciut osobny temat - nie uważasz?
Swoją drogą - próbujesz to sprowadzić do absurdu w dość niewybredny sposób.
Bo to samo można powiedzieć o znaku stop na dowolnej mało ruchliwej drodze w
środku nocy. A zresztą - widziałeś kiedyś pusty parking przed supermarketem
w godzinach jego pracy?
Poza tym - przypomnij sobie od czego wyszliśmy - od prawnej możliwości
interwencji policji na kopertach. Pilnowanie znaku stop to tylko efekt
uboczny i temat na zupełnie inną dyskusję.

LM

23. Data: 2009-07-30 16:52:13

Od: Bibi <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Między Jasną Górą a dużym parkingiem zwykła droga publiczna, na około
100 metrowym odcinku w okolicach wyjścia z parkingu jest oznakowana
jako strefa zamieszkania.

24. Data: 2009-07-30 18:38:40

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bibi pisze:
> Między Jasną Górą a dużym parkingiem zwykła droga publiczna, na około
> 100 metrowym odcinku w okolicach wyjścia z parkingu jest oznakowana
> jako strefa zamieszkania.

Nooo..., ale tu klechy zadziałały swoimi wpływami i można było :-))),
Dla normalnych ludzi będzie zawsze problem...

25. Data: 2009-07-30 18:53:27

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-07-2009 o 15:58:02 LM <l...@g...pl> napisał(a):

> U?ytkownik "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> napisa? w wiadomo?ci

> Po parkingu przed supermarketem te? raczej nie - nawet je?li jeste?
> w?a?cicielem tego? supermarketu a co za tym idzie i parkingu. Widzisz
> ró?nice?

Problem w tym, że powinienem móc sobie jeździć po pijaku i odpowiadać za
to ewentualnie wówczas, gdy spowoduję wypadek.

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

26. Data: 2009-07-31 09:18:24

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem w tym, że powinienem móc sobie jeździć po pijaku i odpowiadać za
> to ewentualnie wówczas, gdy spowoduję wypadek.

I tu się różnimy w poglądach - bo ja uważam, że po pijaku, to on sobie może
jeździć po własnym podwórku. Ale jeśli ktoś prowadzi taką działalność, w
której z definicji "upublicznia" teren, to na tym terenie nie ma już prawa
zachowywać się w taki sposób. Inaczej można by dojść do absurdu - można
sobie wyobrazić, że ktoś kupił np. 100 km autostrady i jest jej
właścicielem. I co - ma prawo po niej jeździć po pijaku?

Albo - jeśli mamy np. wspólnotę mieszkaniową i ktoś jest współwłaścicielem
drogi wewnątrzosiedlowej - to ma prawo jeździć po niej po pijaku?
Powiedzmy, że większość mieszkańców takiej wspólnoty popija i przegłosują
uchwałę, że wolno jeździć po pijaku po terenie osiedla. Mogą i powinni?

27. Data: 2009-07-31 15:07:20

Od: Piotr M <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , LM napisał(a)

> [...]
> Powiedzmy, że większość mieszkańców takiej wspólnoty popija i przegłosują
> uchwałę, że wolno jeździć po pijaku po terenie osiedla. Mogą i powinni?

Witam
Ja myślę że Pan Adam po prostu swoim postem poczynił prowokacje czemu nie
wiem . ale tak go odczytałem

--
Piotr M :)

28. Data: 2009-08-01 21:05:09

Od: Marcin Bohosiewicz <m...@k...sk> szukaj wiadomości tego autora

In pl.soc.prawo Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> z jednej strony chcemy zeby prawo było epsze, czyli m.in. jasniejsze, z
> drugiej strony nawet tu padaja takie dziwne pomysły rodem z wiejskiej zeby
> teren parkingu był terenem zamieszkania ....
> No to sie czepiam! :)

A na autostradzie obszar zabudowany jakby chciano predkosc do 160 podniesc ;)

W innych dziedzinach jest jeszcze lepiej:
- smazalnia ryb w porcie to jacht
- jacht to "lodz rybacka"
- linia kolejowa + szynobus -> tramwaj (jak chciano obejsc UTK na jakiejs bocznej
linii)
- klub malucha, akademia krasnala zamiast zlobka i przedszkola zeby nie podpasc
pod sanepidowsko menowskie przepisy wymagajace roznych dziwnych rzeczy
- w pociagu relacji Warszawa-Katowice picie piwa jest zakazane, a Warszawa-Petrovice
u Karvine
(pierwsza stacja po czeskiej stronie) - legalne.

M.

29. Data: 2009-08-01 21:30:18

Od: Piotr M <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Marcin Bohosiewicz
napisał(a)

> [...]
> picie piwa jest zakazane, a Warszawa-Petrovice u Karvine (pierwsza stacja

Witaj Marcinie

Postulujesz prawo bez luk?
Tak się nie da choćby z tego powodu ze nie da się wszystkiego zdefiniować
a nawet jeśli by się dało to takie prawo byłoby nie do egzekwowania
czyli równie dobrze mogłoby go nie być

--
Piotr M

30. Data: 2009-08-02 15:30:32

Od: KRZYZAK <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

LM <l...@g...pl> napisali:

> Sposób i zakres egzekwowania, to jakby ciut osobny temat - nie uwa?asz?

Prawa Murphy'ego sie klaniaja.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Dofinansowanie rehabilitacji.
Aparaty ortopedyczne Warszawa - gdzie ?
miejsca parkingowe dla ON
jaki proggram
ludzie doswiadczeni z problemem braku stop