Kowidoaferzyści już płacą za ,,chorowanie"?

1. Data: 2022-07-05 16:37:19

Temat: Kowidoaferzyści już płacą za ,,chorowanie"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba przeciez jakoś zacząć OD NOWA, c'nie?
https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/monika-olejnik-zl
apala-covid-19-na-razie-nie-bedzie-kropki-nad-i/97bl
6bp

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-07-05 22:30:21

Temat: Re: Kowidoaferzyści już płacą za ,,chorowanie"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Trzeba przeciez jakoś zacząć OD NOWA, c'nie?
> https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/monika-olejnik-zl
apala-covid-19-na-razie-nie-bedzie-kropki-nad-i/97bl
6bp

A gdyby była zaszczepiona, to by nie zachorowała! Noooo, w każdym razie nie
ciężko. I program byłby uratowany ???
Co mówicie? ,,W PEŁNI WYSZCZEPIONA"?!
Niemożliwe, pewnie sobie załatwiła lewe papiery ???

--
XL
Polish Lvov forever!

3. Data: 2022-07-05 22:38:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Trzeba przeciez jakoś zacząć OD NOWA, c'nie?
> https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/monika-olejnik-zl
apala-covid-19-na-razie-nie-bedzie-kropki-nad-i/97bl
6bp

Co?! Tylko katar?!
No jasne, przecież właśnie na katarze opiera się cała ta kowidiotyczna
ściema - te ,,testy" dają pozytywne wyniki w odpowiedzi na wiele różnych
,,niekoronowanych" białek, jak również w odpowiedzi na fragmenty dawno
nieaktywnych koronek.

--
XL
Polish Lvov forever!

4. Data: 2022-07-05 22:49:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Trzeba przeciez jakoś zacząć OD NOWA, c'nie?
> https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/monika-olejnik-zl
apala-covid-19-na-razie-nie-bedzie-kropki-nad-i/97bl
6bp

To mi wygląda raczej na to, że ją zawiesili albo wywalili i ona wstawia
takie pitu pitu na przykrywkę. Zwłaszcza, że ostatnio poleciał Lis i to nie
bez powodu.
Ostatnio Kukiz w jakimś programie tv powiedział ,,Jest taka redaktorka,
która jest praktykującą alkoholiczką." Usiłowano go gwałtownie uciszyć czy
wręcz zastraszyć konsekwencjami tej wypowiedzi, jakby wszyscy się świetnie
domyślili, o kogo chodzi. Na proby uciszania Kukiz stwierdził: ,,Ale o co
państwu chodzi? Ja przecież nie podałem nazwiska."

Czyżby także Olejnik spuścili? Brak programu z powodu KATARU? He he.
Zdaje się, że w ,,bloku" tefałenowskim trwa czystka z tuskofili. He he.

--
XL
Polish Lvov forever!

5. Data: 2022-07-08 12:18:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2022 o 22:30, XL pisze:
> [...]
> ciężko. I program byłby uratowany ???
> Co mówicie? ,,W PEŁNI WYSZCZEPIONA"?!
> Niemożliwe, pewnie sobie załatwiła lewe papiery ???

Mówili bo coś musieli mówić. Jedyne do czego mam uwagi to tryb w jakim
traktowani byli Polacy, normalnie pozabijaliby się wzajemnie o brak
maseczki, że o karach władzy za nienoszenie nie wspomnę podczas ta
maseczka to zwykły pic na wodę. I ogólnie w tej kwestii współczuję
władzy i min. zdrowia, sam nie wiedziałbym co robić aby było dobrze dla
ogółu.

,,Osiecka".
To oczywiste, że fałszywa.
38 w cieniu.