,,Osiecka".

1. Data: 2022-07-03 23:44:28

Temat: ,,Osiecka".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak sobie kolejny raz ten (nawet niezły) film oglądam i konkluzje mam
przy oglądaniu bardzo ciekawe. Np. CO TAKIEGO ROBIŁA tzw. cyganeria w
TAMTYM PODŁYM CZERWONYM czasie, że WOLNO JEJ BYŁO tak wiele i STAĆ JĄ BYŁO
na tak wiele, np. na bardzo drogie wtedy taksówki, picie wódy i
imprezowanie do białego rana w oparach alkoholu, BEZ interwencji milicji... i
nie tylko na to?
CO ROBILI, że czerwona władza w sumie hodowała ich i dopieszczała
tolerancją, przydziałami papieru i lokali, itd., podczas gdy taki np.
HERBERT pisał na serwetkach i papierze pakowym, bo mu przydziału na papier
do pisania władzuchna odmówiła?
Ano, ówczesna tzw. cyganeria była tolerowana przez czerwony reżim dlatego,
że się NIE BUNTOWAŁA. Byli to ludzie o mentalności, której wystarczyło
KAPKĘ WIĘCEJ WOLNOŚCI PONAD TO, NA CO POZWALANO RESZCIE NARODU, aby
wydawało im się, że są wolni. Otrzymali przyzwolenie na żałosne
,,róbtacochceta" - i to wystarczyło, aby poczuli się uprzywilejowanymi
artystami.
ROBTACOCHCETA - taki komunistyczny i lewicowy kluczyk do psychologicznego
mechanizmu WYŁĄCZANIA INSTYNKTU OPORU WOBEC WŁADZY jednym przekręceniem w
zamku. Cyganeria artystyczna, plus Jarocin... i wychowano na tym całe
pokolenia NIEOPORNYCH.
Potem był Przystanek Woodstock Owsiaka, syna milicjanta. Dalej - bałagan w
głowie 65 płciami, pochody pedałów i lesbijek, przerabianie chłopców na
dziewczynki, prawo wyboru płci, aborcyjne rozwydrzenie, demoralizacja
lekarzy i środowisk sędziowskich - to tylko niektóre z następstw. Itede,
itepe. Kluczyk dobrze zadziałał i nadal dziala - kolejne pokolenie młodych
chce już tylko piwa, igrzysk, pieprzenia się i aborcji na życzenie. TO jest
ich ,,wolność". O istnieniu tej prawdziwej nawet nie chcą już wiedzieć. ?

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-07-04 17:24:52

Temat: Re: ,,Osiecka".
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2022 o 23:44, XL pisze:
> [...]
> ich ,,wolność". O istnieniu tej prawdziwej nawet nie chcą już wiedzieć. ?

Właściwie to nie bardzo wiem o co Ci chodzi,. Co ta cyganeria takiego
robiła czego nie było wolno normalnym ludziom? Imprezki? - przecie jak
Polska długa i szeroka "prywatkami" stała.. W jednym zgoda, alkohole
były przeraźliwie drogie, wtedy naprawdę łatwo było "przechlać" majątek.
Natomiast taksówki to była taniocha jak nigdy, kolejki pod dworcami za
taksówką świadczyły o tym że mało kto był materialnie zainteresowany
odjeżdżaniem z lotniska czy z dworca PKP/PKS komunikacje miejską.

Co do ulubieńców władzy to każda władza, nie tylko ta czerwona takimi
się wysługuje.

Z pedałami, lesbami i transami i ich prawami to swoje zdanie wyrażałem
tu już wielokrotnie, tak że nie będę się powtarzał. Oczywiście nadal
podtrzymuję swoje wcześniejsze zdanie.

Podsumowując, to na pewno nie PRL tak zepsuł Polaków, choć nie jest bez
winy.

3. Data: 2022-07-04 18:02:52

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mechanizmu WYŁĄCZANIA INSTYNKTU OPORU WOBEC WŁADZY jednym przekręceniem w
> zamku. Cyganeria artystyczna, plus Jarocin... i wychowano na tym całe

Czyli wniosek z tego, że aby wychować opornych wobec władzy, władza
powinna ludziom nałożyć kaganiec.
Czyli słuszną linię ma ta twoja władza.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj