Re: ,,Osiecka".

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ,,Osiecka".
Date: Mon, 4 Jul 2022 17:24:52 +0200

W dniu 03.07.2022 o 23:44, XL pisze:
> No tak sobie kolejny raz ten (nawet niezły) film oglądam i konkluzje mam
> przy oglądaniu bardzo ciekawe. Np. CO TAKIEGO ROBIŁA tzw. cyganeria w
> TAMTYM PODŁYM CZERWONYM czasie, że WOLNO JEJ BYŁO tak wiele i STAĆ JĄ BYŁO
> na tak wiele, np. na bardzo drogie wtedy taksówki, picie wódy i
> imprezowanie do białego rana w oparach alkoholu, BEZ interwencji milicji... i
> nie tylko na to?
> CO ROBILI, że czerwona władza w sumie hodowała ich i dopieszczała
> tolerancją, przydziałami papieru i lokali, itd., podczas gdy taki np.
> [...]

Właściwie to nie bardzo wiem o co Ci chodzi,. Co ta cyganeria takiego
robiła czego nie było wolno normalnym ludziom? Imprezki? - przecie jak
Polska długa i szeroka "prywatkami" stała.. W jednym zgoda, alkohole
były przeraźliwie drogie, wtedy naprawdę łatwo było "przechlać" majątek.
Natomiast taksówki to była taniocha jak nigdy, kolejki pod dworcami za
taksówką świadczyły o tym że mało kto był materialnie zainteresowany
odjeżdżaniem z lotniska czy z dworca PKP/PKS komunikacje miejską.

Co do ulubieńców władzy to każda władza, nie tylko ta czerwona takimi
się wysługuje.

Z pedałami, lesbami i transami i ich prawami to swoje zdanie wyrażałem
tu już wielokrotnie, tak że nie będę się powtarzał. Oczywiście nadal
podtrzymuję swoje wcześniejsze zdanie.

Podsumowując, to na pewno nie PRL tak zepsuł Polaków, choć nie jest bez
winy.