Kradzieże

1. Data: 2000-03-06 20:18:26

Temat: Kradzieże
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze smutkiem przypominam, że zaczął się już sezon kradzieży w ogrodach.
Nie dajmy się okraść!!!

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-13 08:00:19

Temat: Re: Kradzieże
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczal sie - u mnie wyparowala resztka sosen czarnych (na szczescie troche
jeszcze zostalo przy samym domu). Czy ma ktos sposob na zalozenie pola
minowego pod sosnami? :-#

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

1. Data: 2000-03-13 13:06:52

Temat: Odp: Kradzieże
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest też inny sposób który może nie zabezpieczyć np. roślin przed "zmianą
właściciela", ale na długie miesiące "trwale zaznaczyć" złodzieja. W tym
celu trzeba znaleźć firmę która produkuje np. walizki do przewożenia
pieniędzy. W tych walizkach do "zabezpieczeń" gotówki stosuje się specjalny
czerwony proszek, który pod wpływem np. wstrząsu, dotyku, wybuch itp.
utrwala(zalewa) pieniążki na kolor czerwony. Bank zwraca tak "zalaną" całą
gotówkę pobierając -10%. od wartości ubezpieczonej walizki. Znam ten
proszek, z którym w stanie sypkim trzeba postępować bardzo, bardzo
ostrożnie. Posypanie nim czegokolwiek a i późniejsze zetknięcie się niego z
czymkolwiek np. z ręką, z ubraniem. pozostawia tak trwałe czerwone ślady, z
którym nie poradzi sobie nikt przez najbliższe 8 miesięcy. Neutralizatory są
tak drogie, że przekracząj koszt 1500 jałowców wirgilijskich. Plamy są po
prostu nie do wybawienia. Złodziej odbywa conajmniej 6 miesięczny domowy
areszt Widziałem reklamówki tak "załatwionego złodzieja". NIE DAJ BOŻE.

1. Data: 2000-03-14 19:23:34

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze smutkiem przypominam, że zaczął się już sezon kradzieży w ogrodach.
> Nie dajmy się okraść!!!
Mam cichą nadzieję, że mam to już za sobą. Niestety byli pod k. jesieni.
Rośliny zostawili. Działkę też.
Pozdrawiam, jerz
*<[:{)

mszyce