Krem do ciepłych lodów :-)

1. Data: 2000-03-26 17:03:18

Temat: Krem do ciepłych lodów :-)
Od: Kasiasza <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtam wszystkich serdecznie :-)
Jestem z tą grupą od jakiegoś już czasu ale zaliczam sie raczej do
"czytaczy":-( Niestety nie mam teraz warunków do wypróbowania wielu
przepisów, chociaż znalazłam dużo,dużo ciekawych i naprawdę nowatorskich
:o)
Jako iż pierwszy raz odzywam sie na forum tej grupy, pozwolicie że sie
przedstawie, Kaśka Szuława jestem studentka :-)
Czytałam kiedyś dyskusje na forum grupy o przysmakach z dzieciństwa,
wymienialiście różne rzeczy : oranżadę w proszku, wielkie czerwone
lizaki. Ktoś wspomniał ciepłe lody :-) I w związku z nimi mam pytanie.
Czy ktoś z grupowiczów wie jak sie robi krem do tych właśnie ciepłych
lodów? Dla mnie to było coś wspaniałego i bardzo bym chciała poznać
tajemnice tego kremu :-)
pozdrawiam Kaśka