Kto był na filmie ,,Kler"?

31. Data: 2018-10-10 00:20:10

Temat: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
n-jaruzelskiego-spowiedz-przed-smiercia-pogrzeb-kosc
ielny,7478.html

> Odgrzewany kotlet. Relacja jakiegoś klechy (jak każdego) jest zwyczajnie
> niewiarygodna.
> Rodzina sobie zażyczyła, zapłaciła kapuchę żeby sąsiedzi w sklepie nie
> plotkowali, to klecha powie co trzeba.

No i już, nie?
Jak łatwo ci idzie tłumaczenie sobie rzeczy niewygodnych - aż zazdroszczę
:-)))
--
XL tacy wy lewacy, hopsasa

32. Data: 2018-10-15 22:28:54

Temat: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jasne że byłem. Polecam!
Nic mnie nie zaskoczyło, tak sobie wyobrażałem to g....

33. Data: 2018-10-16 00:21:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Jasne że byłem. Polecam!
> Nic mnie nie zaskoczyło, tak sobie wyobrażałem to g....

I warto było za to g... zapłacić? Serio?

--
XL

34. Data: 2018-10-16 04:10:35

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

warto, warto.
Może Polacy przejrzą na oczy i przestaną utrzymywać tę czarną mafię.
Wystarczy przestać chodzić do kościoła, i nie dawać tym przebierańcom pieniędzy.

35. Data: 2018-10-16 10:14:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> warto, warto.
> Może Polacy przejrzą na oczy i przestaną utrzymywać tę czarną mafię.

Polacy nie gęsi i SWÓJ rozum mają.

> Wystarczy przestać chodzić do kościoła,

O to wam SLDowcom chodzi, wiemy!
??

> i nie dawać tym przebierańcom pieniędzy.

Czy ja ci mówię, komu ty masz nie dawać SWOICH pieniędzy?
??

--
XL

36. Data: 2018-10-16 10:28:35

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Niestety kler opłacany jest m/innymi z moich podatków.

37. Data: 2018-10-16 10:47:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Niestety kler opłacany jest m/innymi z moich podatków.

A SLD z moich.

--
XL

38. Data: 2018-10-16 11:16:00

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

PiS (przepraszam za wyrażenie) z moich podatków.
Czyli dwa razy płacę na coś co napawa mnie wstrętem.
Bo i kler i to co powyżej.
Już drugi raz nie wypowiem tego przeleństwa dla Polaków.

39. Data: 2018-10-16 13:11:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> PiS (przepraszam za wyrażenie) z moich podatków.
> Czyli dwa razy płacę na coś co napawa mnie wstrętem.
> Bo i kler i to co powyżej.
> Już drugi raz nie wypowiem tego przeleństwa dla Polaków.

Co mnie do PiS? Na PiS płacę i ja. I na lewackie partie też.
Płać i ty na KK.
Albo się wyprowadź i płać na meczety.

--
XL Ruch Narodowy

40. Data: 2018-10-16 13:58:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-16 o 13:11, XL pisze:

> Co mnie do PiS? Na PiS płacę i ja. I na lewackie partie też.
> Płać i ty na KK.

Dobrze wiedzieć, że kościół katolicki to dla ciebie partia.
Pieprzony katolski isis.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe