Kto i dlaczego spamuje prk?

Data: 2003-08-06 10:14:29
Temat: Kto i dlaczego spamuje prk?
Od: "ninka" <m...@W...pl>

Przeglądam, przeglądam grupę, bo trudno powiedzieć, że czytam i zastanawiam się
na tym kto i dlaczego spamuje prk. Oczywiście trudno wskazać palcem jedną
osobę. Bo nie jest to tylko troll dżdżownica. Zamiast ignorować offtopice
dżdżownicy większość piszących obecnie na grupę podjudza trolla, a ten
otrzymuje od piszących upoważnienie do odpisywania. Tak to będzie się to
ciągnęło miesiącami. Oczywiście nie sposób odrzucić myśli, że bałagan
specjalnie jest podsycany przez grupę Magdaleny, na zasadzie złośliwej
satysfakcji "a nie mówiłam, widzicie, beze mnie nie ma prk". Tyle diagnozy. Jak
wyjść wreszcie z kryzysu. No rada jest jedyna. Należałoby się trzymać opisu
grupy. Ale ten jest tak enigmatycznie i nie po polsku napisany, że trzymanie
się jego to kolejny wirtualny rollercoaster. Zmiana opisu, hmm kto się tym
zajmie? Ale ja mam zresztą niezbyt odkrywcze rozwiązanie. Udomowić dżdżownicę.
Tzn. nawiązać z nią dialog pozytywny, a nie tylko jak robiła to Ti`Ana dla jaj.
A dżdżownica szelma zorientowawszy się w intencjach robiła te swoje wygibasy
erystyczne. Ostatecznie to grupa dyskusyjna i dyskusja powinna być na
argumenty, a nie na wyzwiska i kije bejsbolowe, jak doradzała pani Basen.
ninka