Kto ma ogrodek na trasie Lodz,Wawa,Zakopane?

1. Data: 2004-08-19 12:12:19

Temat: Kto ma ogrodek na trasie Lodz,Wawa,Zakopane?
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kto ma ogrodek na trasie Warszawa->Lodz->Zakopane?

I chce sie dac odwiedzic ?

Bede za tydzien jechal na urlop i chetnie zobzacze
fajne ogrodki. Moge porobic fotki niezla
cyfrowka i potem dac zdjecia wlascicielowi ogrodka.

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2004-08-19 18:38:48

Temat: Re: Kto ma ogrodek na trasie Lodz,Wawa,Zakopane?
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bede za tydzien jechal na urlop i chetnie zobzacze

> pozdrawiam
> pluton

Do mnie trzebaby nieco zboczyć ale w sumie jest prawie po drodze. Niestety
za tydzień będę na wystwie Zieleń to Życie w Warszawie :-(

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-08-19 19:07:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm>

> Do mnie trzebaby nieco zboczyć ale w sumie jest prawie po drodze.
Niestety
[...]

Dlaczego "niestety"?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

4. Data: 2004-08-20 06:29:49

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do mnie trzebaby nieco zboczyć ale w sumie jest prawie po drodze.

Czemu zbaczac ? o ile pamietam (:-)) obydwaj jestesmy z Lodzi.

pozdrawiam
pluton

5. Data: 2004-08-20 08:44:31

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za tydzień będę na wystwie Zieleń to Życie w Warszawie :-(

Tez bym sie w piatek wybral.
czy tam jest wstep dla cywili, czy tylko dla zawodowcow?

pozdrawiam
pluton

6. Data: 2004-08-20 18:54:50

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu zbaczac ? o ile pamietam (:-)) obydwaj jestesmy z Lodzi.
>
> pozdrawiam
> pluton

No, to dziwnie do tego Zakopanego jedziesz.

7. Data: 2004-08-21 18:10:53

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, to dziwnie do tego Zakopanego jedziesz.

A bo mi sie nigdzie nie spieszy :)))

Bylem dzis w botaniku w Powsinie.
Nie ma slonca - nie ma tloku.

A roslinnosc owszem - sympatyczna.
Jak opracuje fotki - napisze sprawozdanie na groope :)

pozdro
pluton

liliowce
sianie trawy we wrześniu