ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da

1. Data: 2004-08-19 06:48:06

Temat: ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da
Od: "Muminos" <muminos@_zabic_spam_w _p.p_l_kwas> szukaj wiadomości tego autora

chodzimi mi doslownie o 2, 3 male szczepki
oczywiscie pokrywam kazde koszta przesylki poprzez wplate na konto

tak sobie pomyslalem ze moglbym to zasadzic pod blokiem :)
koszta w sklepie sa zdecydowanie za duze na 2-3 rosliny
http://www.cdr.gov.pl/plonsk/broszury/03_11/3.htm

2. Data: 2004-08-19 08:51:13

Temat: Re: ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muminos wrote:
> [...]
>
> tak sobie pomyslalem ze moglbym to zasadzic pod blokiem :)
> koszta w sklepie sa zdecydowanie za duze na 2-3 rosliny

Wiem, że poletko doświadczalne a więc i sadzonki ma Ośrodek Doradztwa
Rolniczego w Mikołowie (śląskie), proszę tam zadzwonić - do Pani
Zwierzchowskiej i może pomoże.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2004-08-20 12:22:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Muminos" <muminos@_zabic_spam_w _p.p_l_kwas> wrote in message

> chodzimi mi doslownie o 2, 3 male szczepki

Miskant ten to miskant kwiecisty (Miscanthus floridulus).
W tym roku jeszcze nie mam sadzonek, bo u mnie roslina ta nie ma
najlepszego miejsca i powoli sie rozrasta.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-08-20 18:20:33

Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cg4rgf$37u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> W tym roku jeszcze nie mam sadzonek, bo u mnie roslina ta nie ma
> najlepszego miejsca i powoli sie rozrasta.

przejade sie do mikolowa byc moze- obadac
w reklamowce ktora dostalem do domu (stad moje zainteresowanie)
sztuka po 6 albo 7 zl +14 za wyslanie

5. Data: 2004-08-20 18:25:11

Temat: Odp: ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cg4rgf$37u$...@a...news.tpi.pl...
> "Muminos" <muminos@_zabic_spam_w _p.p_l_kwas> wrote in message

> Miskant ten to miskant kwiecisty (Miscanthus floridulus).

Mam tego miskanta,tylko czy teraz można pozyskiwać sadzonki ?
Pytanie do znawców.

Teresa

6. Data: 2004-08-20 19:50:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-08-20 20:04:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-08-20 20:47:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Muminos" <bleele lel @dup.pl> napisał w wiadomości

| przejade sie do mikolowa byc moze- obadac
| w reklamowce ktora dostalem do domu (stad moje zainteresowanie)
| sztuka po 6 albo 7 zl +14 za wyslanie

A co to konkretnie jest w Mikołowie - szkółka, sklep?

Pozdrawiam z aglomeracji, Basia.

9. Data: 2004-08-20 20:50:26

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:014f01c486f0$d008d7d0$549b1b53@smal9k1kzfv9k
i...

> [...]
> :)
> w tym roku nie urosnie ona zbyt wielka
> a Ty robiac ja teraz podniszczysz sobie kepe mateczna

Przepraszam że poszło na priv.

Teresa

10. Data: 2004-08-20 20:55:11

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Muminos <muminos@_zabic_spam_w _p.p_l_kwas> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cg1if2$vji$...@p...gliwice.pl...
> [...]
>
> tak sobie pomyslalem ze moglbym to zasadzic pod blokiem :)
> koszta w sklepie sa zdecydowanie za duze na 2-3 rosliny

Wiosną mogę podarować nawet sporą sadzonkę.
Proszę się tylko przypomnieć.

Teresa

Cebulki kwiatowe
Chwasty w trawie - czym wytepic?